Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kész a heggesztőm. Most már nem kell kuncsorogni senkinek.
Köszönöm !


Boldogat Arni!

Köszönöm
Boldogat Arni.
Engem nem zavar.
Jó estét! 9000Ft ért kaptam egy Givi túra meg egy gyári plexit. Számít az, hogy minimálisan eláll az alsó része?
Voltam èn is párszor arrafelé.Tőlem 80 km Feketeerdő.
Jól megy az biztos és még a lábam is leér róla.
http://youtu.be/1mgI0wgvWgc
Szép a Feketeerdő is csak az út ott elég ramaty.
Nyáron nagyon kellemes hűvös idô van ott illetve van egy kis vízesés is ahol lehet kicsit pihenni hűsölni.
Fú de milyen klassz hangja van aha megpengeted! (Csak nekem naaaagyon kicsi volt, abban csalódtam)
Akkor lehet betèrtèl már Feketeerdő felé is ?Szèp hely! Közel van vársonkolyos is.Oda is èrdemes benèzz, a Nagymagyar barlang ,a vizesès stb.
Alakul.
Ismerni ismerem a típust, menni is mentem vele évekkel ezelőtt, bár csak egy rövidebb kört. (2005-ös, jelenleg talán kb. 5.000 km van benne, még a gyári gumik vannak rajta újszerű állapotban)
Nyomatékban persze a közelében sem lehet egy ezresnek, éreztem hogy fordulatból él. A gyakorlati tapasztalatokra gondoltam amiket leírtál, köszi szépen.
Én benne vagyok.
Kb 20e km-et mentem vele. Úgy gondolom h tuti vételt csináltam Magyarországi gép én vagyok a 3. Tulaj most van benne 47e km. 27-ig vezetett szervízkönyvvel. A gtr után biztos nyomatékszegènynek fogod érezni. 6 ezerig kulturált 7-10 ideges 10-14500-ig állat. Fogyasztás 4.3-tol 6 literig terjed használat függő. Kiforrott bombabiztos blok amely a Yamaha R6 ból származik ami inkább a nyomatéka van hangolva. Típushibája a tps Szenzor amit legtöbször még garancia időn belül cserélték. A vezérműlánc feszítő hibájáról lehet hallani illetve olvasni ami 3000-4000-es fordulat körül ciripelésbe kezd. Ez a hiba nálam is előjött amit orvos voltam egy vadonatúj festővel de kb. 2000 km után ismét előjött a hang amit azóta figyelmen kívül hagyok. Ezt a Ciripelést a hasonló évjáratú Yamaha R6 os is produkálja de sehol nem okozott problémát. Dupla Bubis plexivel 150 170 km/h ig tökéletesen elégedett vagyok a szél védelmével az elsőt a felső test ről illetve a Plexiről tökéletesen levezeti Maximum a vállad széle illetve az alkarod lehet vizes. Félidom miatt a lábak nincsenek védve az esőtől de ez engem annyira nem zavar. Semmilyen meghibásodás nem tapasztaltam ez idő alatt Kopo alkatrészeket lehet hozzá venni emberi áron. Első futómű kissé puha De a magyar rossz utakra az tökéletesen megfelel Szerpentinezés közbe annyira már nem. Kezelőszervek KidolgozottságrA nincs panasz minden vajpuhán működik. Összességében nagyon meg vagyok elégedve soha rosszabb motort.
Más. Jövő 7végén kimegyünk az IMOT-ra. Akit érdekel a tavalyi, nézze meg a galériámban, van jópár kép.
...tele dobozokkal + Józeffel meg 400+ Az utak meglepően jók. Guglizd meg, mutassa.
Kiváló minden évben kimegyek jónéhányszor!!!
Érdeklődnék hogy mi a tapasztalat az FZ-vel. (lehet veszek egy pont ugyanilyet)
Ott milyen az út minősége? (mert ez itt 307 kiló üres dobozokkal)
Illetve Nagyszebent akartam írni... az nagyobb, szebb.
Szászsebes 2 éjszaka OK lehet...
Ez lenne az első nap? Sóbánya nézés? Hol lenne a szállás?
Nekem célszerű lenne Szászsebes környékén becsatlakozni, mert én dél-Magyarországon vagyok. De minden megoldás érdekes lehet, csak ötletelek.
Az élesdi szerpentin ne hagyjátok ki ha akartok egyett dinamikusan kanyarogni!