Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, megtaláltam régi alkatrészeket és szeretném eladni hátha valakinek kellenek, van egy EXUP első sárvédő és egy első fékbetét garnitúra Ferodo Platinum original csomagolásban.
...akkor azért dudáltál végig, mikor töltötted a telódat! Most már értem!
Én egy ilyen volt mérőset tettem fel gyújtás után kötöttem. Azt hiszem a dudától hoztam a pozitívot.
Értelek. Akkor valami ilyesmit hoztál össze:

https://www.aliexpress.com/ite...
Én tettem egy töltőcsatlakozót a motorra,az akkura megy direktbe.Azon töltöm otthon,és arra dugom a telefontöltőt ha túrán vagyok.Egy lengőbiztosítékot tegyél elé,különben a főbiztit üti ki ha zárlatos lesz,és leáll a motor.Bekötheted direktbe is,de akkor zárt helyre tedd,nehogy mások is töltögesssenek vele,te meg utána tologathatod mert lemerült az akku.Ha csak menet közben akarod ,használni,pl.gps-töltésre,akkor a gyújtáskapcsoló után kösd be.
Az ilyen USB töltős cuccokat hogy és hova kell bekötni? :)

https://www.aliexpress.com/ite...
Nekem ok. Addigra beállítom a gépet, mert 2000 környékén már tényleg megkínlódtam a géppel, 2500 felett 4-5000-es fordulattal, kuplungot folyamatosan csúsztatva tudtam elindulni. De a látvány mindent kárpótolt
Szerintem is trasz-izé, ha már nagyobb túrának szánjuk. Bár az behatárolja az időpontot hogy mikortól van megnyitva.
Gondolom ez min. 5 napos menet lenne.
Az a 2 trans-izé mindenképp benne kéne legyen, meg ott a környéken te tudod, mi van... Magyarországhoz közelebb sztem nincs semmi.
Nekem kéne pontos dátum és hát mennyi időre,és azt is jó lenne tudni mennyi az annyi kb. Februárban legkésőbb le kell adnom a szabadság igényt egész évre.
A bmw-s kollégát megkérném hogyne ferdítsen.
"A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, " Fábién kívül (ami nem volt beállítva a ritkább levegőhöz) nem emlékszem olyan helyzetre, ahol a porlasztós gépeknek bármikor problémájuk lett volna. A 300+ kilóval meg a parkolóban tologatáskor van gond, nem a szerpentinen.
Benne vagyok.Ha eldöntitek,hogy csináljunk Erdélyi túrát és persze,hogy hányan lennénk akkor megbeszélhetnénk,hogy nagyjából merre menjünk(transfogaras transalpina) vagy közelebbi helyek.
Azt elhiszem kapkodták a levegőért. Nekem az albán felé vezető tetszik, egy túra endúróval meg is lesz, mert gyönyörű.
Ezek a csúcsra vezetők mind ilyenek, 1-2-be lehet menni néha. De a köztük lévő utak, elnyújtott ívekkel, hegyek közt, na azok az igaziak. Mingyá dobok pár képet.
A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, meg a 300+ kilós motoros kollégáknak is voltak nehéz pillanataik
Akkor ezen szupermotósan csúsztatva nem is lehet felmenni? A glocknert is leírhatnátok, ha van rá lehetőség.
Igazából ezen a szerpentinen felmenni inkább kínlódás mint egy jó motorozás. Viszont a kaland, kilátás, táj szépsége megfizethetetlen. Olyan mintha egysávos úton akarnál folyamatosan vissza kanyarodni 12%-os emelkedőn. Gyakori a vissza gurulás, eldőlés nagyon nem mindegy melyik oldalra teszi le az ember a lábát... A motor is gyenge alig megy alapjárat kb fele. Nekünk még szerencsénk volt mert sütött a nap de mindezt esőben na az király lehet Márpedig ott gyakran esik. A Glosslockner élvezetesebb ott tényleg jó motorozni.
Én MRA túra plexit tettem rá az magasabb érezhetően jobban véd.
Plexi magasítókról mi a véleményetek? Kicsit kevésnek érzem a jelenlegi plexi szélvédelmét.
Igazából sztem mind megvan még...
Természetesen érdekel, köszönöm ha megküldöd.
Az a Stelvio volt tavaly. Megvan a túraterv, ha érdekel.
Esküszöm nekem a keréksúlyok tűntek fel először az első képen Az a kinyír a kanyarkombináció megtetszett, ha egyszer lesz rá mód ezt a túraútvonalat lekarcolhatnátok