Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fzr Pupu. De ott van Sanyi is.
Mivel kezdődik (még mindig) a Bikepics 87-es FZR1000 részlege?
https://www.bikepics.com/yamah...
Jópofa. Tudnak ezek az orosz mérnökök.

http://youtu.be/LHr1zfhbL38
Egy kis érdekességet találtam neked!Nem kétkerekű,de van köze hozzá.
http://youtu.be/jmVOsKzm40w
Túl sok keréksúlyt rakott bele és azt is rossz helyre. Nem értenek hozzá, na.
Csövinek - erre jók az oldtimerek
http://youtu.be/ySA2VBuIVFk
Látod Ducatot kellett volna venni nem BMW-t de hiába beszél neked az ember...
Én is ma akasztottam fel megint a nagy utánfutót.
Ma szép idő volt, lenyomtam 350 km-t egy Ducati-val - vagy lehet, hogy Ducato-volt? ááá, mind1
Az a baj, hogy a cikk átlagfizetést emleget, az meg manapság nem kézzelfogható... (Átlag? Hol? Vidék? Pest? Bankszektoros? Segédmunkás? ez mind az "átlag"-ban van)
Jobb a mindenkori minimál bérhez viszonyítani.
Én 88-ban kb. 180 liter benzint tudtam volna venni a fizumból, és ezt onnan jegyeztem meg, hogy a NSZK barátnőnk apja (akinél vendégeskedtünk) meg 4000-t. Mikor ezt elmondtuk neki, kérdezte: és autózik nálatok valaki ennyiért?
Most a minimál bér kifut akár 320 litert is, úgyhogy dőzsi van!


toretro.blog.hu/2019/10/18/tenyleg_olcsobb_volt_50_eve_autozni
Én azt hittem ez valami geg...de a csóka tényleg komolyan vette a munkát, ilyenekből még pár millió...és reaktiválni kell a halottainkat is.
Tegnap jelentette be a német miniszter,a jövőre tervezett gazdasági növekedés kisebb lesz a vártnál.Várható volt,a sok migránst el kell tartani,viszont munkába nemigen álltak,se adót,se tb-t nem fizetnek.
Láttam már ilyet,ott a gázcsővet hegesztette meg úgy,hogy közte volt a létra is,amin állt.
Ez a migráns is serényen dolgozik.

https://indavideo.hu/video/Csa...
De legalább megpróbálta
Itt a németeknek az új, képzett, importált munkaerő!
https://www.vadhajtasok.hu/201...
A mai kocsik? Mint a Windóz teljesen önjavítók... és ha nem bírja magát megcsinálni, önállóan hívja az Assistansot Azért van fejlődés, mert pl. légzsák nyitással egyidőben azonnal mentőt hív - ez asszem kötelező lesz jövő évtől az új autókba.
Állítólag valami öntött kisipari dugattyú volt,lehet zárványos.Nálam a Wartburgban a gyári dugattyúkkal semmi gond nem volt,pedig tereprallyztam vele két évig. Na igen,a mai kocsikkal ezt már nem csinálod meg.
Gyulám, ez olyan, mint a Dakar Rally... a szerviz kocsi nem időre megy, csak az a lényeg, odaérjen. És hát nálatok is hazaért
Egyébként ez régi történet lehet, ócska Trabanttal - manapság sokkal fiatalabb, szebb, drágább autók - robbannak le és csak trélerezés működik utána
Egyszer a Polgárdi találkozóra én is vittem szervízkocsit,barátomat a Trabantjával.Az vitte a csomagot,jól elvoltunk.Aztán hazafelé kilyukadt a Trabi egyik dugattyúja,Földvártól egy hengerrel jött haza.Ennyit a szervízkocsiról.
Ilyen nem volt.