Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés, okés, vettem :-) Nyugszom, ülök, motorozok, nézek, tanulok :-)
Akkor már ketten vagyunk Szerintem az állam leesne, ha látnám, mit tud a kis motorom, ha olyan ül rajta, aki tud motorozni :-)
Élőben kellene felvennem egy kis ritmust valakiktől, mert tényleg fogalmam sincs, hol vannak a határai. A "kicsit sok volt" gondolatok az árokban ülve már elkéstek.
Valójában erről a motorról sem tudok semmit, ki tudja mit cseréltek benne mire: egyszer mentem vele 210-et, ott még nagyon ment volna - lehet hogy a gyárinál hosszabbak az áttételei (6-ban pontosan 20 km/h 1000 fordulatonként)
Szóval akkor irány a motorosnap az xxxxxxringen?
Közérdekű Közlemény
Húzzatok a Lidibe vörösbort venni! Spanyol akciós hét van, 900-1200 áron olyan minőség van, amit itthoniban dupla ennyiért se kapsz meg. Pártolom a magyar terméket, de azért néha kell kivételt tenni!
https://www.ujsagomat.hu/lidl/...
https://www.motorcyclespecs.co...
egy ilyenre elcserélném - árban is hasonlók, korban is... A futómű ugyanaz, a motor s4, és még ritkább is. A váltóját szidják csak, meg a kuplungját
Nem ültetett és nincs is összeülve, új kora óta a srácé. De ez alap GS nem GSA. (az ülés középen volt, ennél még eggyel lejjebb lehetne állítani)
El van keskenyítve a váz és az ülés a "tank" mögött és nem kell akkora terpeszben ülni mint a GTR-en. (annak bazi széles az ülése, ezért nem ér le rendesen a lábam)
Öreg motoros haver elment Tracer 900-at próbálni, de neki nem tetszett (nem mondtam neki, hogy "ne1000enforgasdbaz+") így a Vstromot választotta. A nagyot, hogy legyen "tartalék" Asszonnyal túrázik alapjáraton...
Szarnak nem szar, mert váltani azért lehet vele és még nem hullott szét, bármennyire is úgy hangzik minden váltás. Viszont az tény, hogy "határozottságot igényel".
A motorja viszont (attól eltekintve hogy alapjáraton majd leesik róla a fejidom) nem rossz szerintem. (persze nem egy sor4, hanem csak B2)
Akkor az ültetett volt, vagy csak össze lettek már esve a rugók a 15-20 év alatt
Daliás alkatú rövidlábú managerek és fogorvosok valahogy késztetést éreznek, hogy GS-t és GSA-t vegyenek - ezért a használtak közt már van jónéhány ültetett, vékonyított ülésű.
Mondjad nyugodtan, hogy szar én is azt mondom... igazából még sosem váltott mellé, de mindig úgy csinál, mintha akarna kattogós-csattogós... Sor4 japók váltója ehhez képest álom...
Ha nem lenne ilyen jó vezetni, fékezni (már amikor nem lyukas a fékcső ), kanyarogni, akkor a motor-váltó miatt már kiszálltam volna belőle.
Mentem már vele. Nem lenne rossz gép, de a váltója annak sem egy mikrokapcsoló.
Cserélj Mlas-al.
Mondjuk a váltója ennek is olyan volt, mint amiben váltáskor kalapáccsal ütik be a fogaskerekeket a helyükre. (finom egy szerkezet)
Viszont nemrég ültem R1150GS-en és simán leért a lábam. Az meglepő volt.
Na itt a nyomatékos túragép!
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Tessék,most tették fel.
https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
Vitázás nincs, mivel ez mindenkinek a saját véleménye. A GTR-t akkoriban is mondtam hogy neked nem jó mert nagy. Meg nekem is az.
Jól van srácok,ezen ne vitázzunk,mindenki olyat vesz amit tud,vagy tetszik,vagy megy a szeme színéhez,Gondoltam a GTR-re is,de az én derekamnak túl nagy a súlya,Igazából túrázni nekem tökéletes lett volna egy BMW F800,nyomatékos,csak két mázsa,de ugyanénnyit elvisz.Csakhát a BMW se olcsó kategória.
Pedig még év elején vettem mikor pang a motorpiac.A nyomatékos motor,ami lent is tol meg fent is,az midig drága.
Van ennek nyomatéka 5000-alatt is,igaz hatezer fölé még nem forgattam,valószínű nem is fogom,de ennyi pézért valóban nem volt nyomatékos túragép.1.2-millától találtam Nagybandit,1.3-1.4 milla volt CB900,FZ1 1.5 milla.És abban igaza van a többieknek is,azért mert egy sportmotor kétszáz ló és háromszázzal tud menni,lehet vele menni lassan is.Értem én Dodor álláspontját is,de ő sportmotoros,nem defenzív családos túrázó hegynek fel.Én örülők neki hogy ha kell,hatalmas erőtartalék áll a rendelkezésemre,és nem kell majréznom hogy felérek-e a hegyre,vagy nem.
Amikor én a GTR-t vettem, az 1,2-es S Bandit lett volna 650e. De nem azt választottam. Az 98Le-s de akkora benne az erőtartalék, hogy Katival a hátad mögött azzal is visszaváltás nélkül leléped az autósort ha akarod. És akkor amikor akarod.
A lényeg annyi, hogy az R1 és a társai az nagyon sok utcára, normál használatra.
Egy fiatalabb 600-assal is már (pl.R6) valamivel jobban lehet haladni mint az FZR-rel, egy GSXR750-nel meg pláne. Onnan az 1000 még nagyobb lépcső. (azt én sem vettem, mert nem tudnék mit kezdeni vele)
Nagybandi is volt a listámon,csak azt se adták milla alatt.
Egyébként jó az a nagy erőtartalék,amikor hosszú járművet kell előzni,odahúztam és a kamion letudva,a Yamival így nem ment azzal komolyan rá kellett készülni.Meg a pályán is jól jött,mikor az autósok akartak szopatni,odahüztam,és az ügy lezárva.
Arra víszont kíváncsi lennék,utassal,csomaggal megpakolva Dodor milyen motorral menne fel a Glocknerre.
Gyulám a világért sem szeretném bírálni a döntésed mert ez a te dolgod, de tényleg csak az volt az alternatíva 7-800e Ft-ból, hogy mivel az FZR500 hátsó rugós tagja gyenge kettőtök és a csomagok alá, ezért kizárásos alapon csak a 180Le-s ZX12R ütötte meg az elvárásokat? (amin a fordulatszámmérő sosem hagyja el az 5.000-et, mert akkor megnyílik a föld és vége a világnak)