Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak már lenne kicsit jobb idő,hogy legalább az olajakat,szűrőket ki tudnám cserélni. Nálunk hideg van.
Hát igen,az sem elhanyagolható szempont. Ha már 1x ki kell szedni,ne menjen rá a fél nap.
... és jól hozzá lehet férni mint az enyémhez
Az enyém hagyományos trafós,és kiszedni a gyertyát a gyári gyertyakulccsal nem bonyolult dolog. De nem akarom kiszedegetni a gyertyákat sem.
Ilyenről még nem is hallottam.

https://www.kepesmotor.hu/vict...
Már Kawának is rádugós trafói vannak,ráadásul be van süllyesztve a hengerfejbe,de felette 6.5-centire már ott van a váz,na onnan kiszedni a gyertyákat külön művészet volt.A racsnis dugókulcsokhoz csinálnom kellett 12-es szögacélból különböző hosszúságú toldókat,de még mágnest is kellett tenni a végükbe hogy kivegyék a dugófejet,és még szét kellett szednem egy gyári gyertyakulcsot is,mert annak a fejében van gumigyűrű,ami ki tudja venni a gyertyát is.Kíváncsi lennék,a japcsik hogy gondolták a gyertyacserét,lehet sehogy.Mondjuk platina gyertyával nagyjavításig lazán elmenne,ha meg kint van a blokk,simán lehet cserélni.
Selby kutya jó fej ez is.
A kutya tökéletes ellentéte Zeusznak, aki mindig vigyorogva szét trollkodja Polgárék videóit.
http://youtu.be/RTuk3DN2Kck
Erről van it nagyban szó, a baj mindig van újra hasít és yellow submarine aka ábrus elmerült a picsába
Ja most olvasom visszább írt a Sanyi is. Igen ez már trafós pipa. kivettem 1es beraktam 2es helyére kivettem 5öst beraktam 3as helyére. beindítottam és jött a jól bevált vizes próba. Yaminál csináltam melyik henger nem megy vizet nyomtam a könyökre miről elhussant az jó volt amiről nem vagy nagyon lassan ott volt a hiba. Itt az első 3 henger 1 könyök és a maradék még 1 könyök. A 4-6 egyből leugrott a víz. az 1-3 lassan. Itt volt amikor bebizonyosodott a trafó hiba.
az jó, akkor az 3.-ban 6500 ez legyen a váltási pont
De veszek injector tisztítót mert azt ebbe elfelejtettem rakni és 100as fogok tankolni bele.
Ennél 5. 150 is már 4000/min
nem hajtom? kikormolom bicske mogyi között mindig és csak arra megyek vele általában
Akkor kb. eltaláltam, mi Baja Azért feketék a gyertyák, mert nem hajtod 3000 felett kell tartani, amúgy is ott indul meg
A bömbi duna menti városa 2 trafóvolt. Volt egy srác itt mogyin akinek volt trafója 2db egy 10esért és pöcc röff hasít újra.
Szerintem ebbe sose cseréltek 4 pólusú bmw ngk volt benne 5 tiszta retek 1 őzike pont ami nem megy. bal 1 es jobbra növekszik
Ez már ilyen trafós ami a gyertyára megy rá? Azt hittem még a régi.
Ilyen alap dolgokat próbáltatok, hogy cserélni az 1. henger trafóját másikkal? Akkor ha megy vele a hiba, meg is van, ha nem, lehet visszább követni... de csak 5let...
Ma gondoltam csinálom a motort,de fázós nap van.
Jól van na. Tipp volt,nem értek hozzá.
Hát ebből sztem egyik sincs benne Jól gondolom, Pupu?
Akkor kábel,gyertyapipa,vagy elosztófedél,rotor.