Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudok melegen mérni mert nem indul 🤣
Gyula féle házi. Mé a te házi szinkronod a mai napig jól megyen nincs itt gány kéremszépen 😁
Oke, akkor ha melegen 160 psi kene legyen, hidegen is meg kene ugorja a minimumot, ami 145.
De ha beindul az mar jo jel. Ha 60-80 psi a suritesi vegnyomas, ott igen sok koszorules utan es nagyon esetleges az indulas.
Mértem én kivett súberekkel is, ugyanannyi volt.
Melegen. (persze ha beindul) 😸
De az mar eleg arra, hogy 5-600-as fotengely fordulat mellett feltoltse a hengert. Plane ezeket, itt negy darab picike hengerrol van szo.
Hát elnézve a képedet, kb. a keresztmetszet negyede van nyitva...
Ez egy gramm anyagot nem kap, szaraz is.
Igy van, a gyari manual is ennek megfeleloen ad erteket.

FZR-en is melegen irja elo a kompresziomerest?
A pillangószelep szinte teljesen zárva van, azért kell gázt húzni. A súber alatt alaphelyzetben is van akkora rés (kb. befér a kisujjam) hogy elég levegő tudjon bejutni a szívótorokba az önindító fordulatszámán.
Ti vagytok a szerelők, én mint laikus, a kompressziót nyitott szájjal kell mérni ugye, és a membrános karbi meg nem nyit ki önindítóra attól, hogy húzod a gázt... csak valamennyire, és akkor a kompresszió kevesebbnek mutatkozik. Főleg, ha még száraz/rideg/öreg is a membrán.
Ilyen sz&r értékekkel (6-8 bar) be sem nagyon indulna. Milyen műszer? (házi gány, vagy bolti?)
Lehet jobban kellett volna. 😹
Nyitva voltak a pillangószelepek (azaz húztad a gázt) mikor mértél?
Ez a 3as nem is kormos semennyire.
Csináltam 2 hengerre kompresszió mérést de szar volt a mérő szerintem. 1 2 es hengert 1es szépen jár 2es nem járt. 1es 6bar 2es 8bar szóval biztos rossza műszer. Gyertyák ki 1 es szép 2es kicsit kormos az volt ami néha be be indult 3as mintha most raktam be volna, de ha befújok befogom jár. Most karbikat kiszedtem valami csak lesz.
4T, 180 SuperHexa, és másnak nem is engedném, ahogy egyiket sem.😼
2T és olasz, ahhoz amúgyse sok helyen nyúlnak :D
(esélyesen karbitakarítás után nem lesz baj)
Ajánlottak itt egy profi szervizt, de sajnos kénytelen leszek én nekiállni, mert egyrészt a Hexa nem üti meg a minimális 400cm3-t, másrészt éveket kéne várnom hogy bejuthasson a gép. (utána meg még mehetek keresgélni valahol egy szép tájat a teszteléshez és fotózáshoz)😾
Egyébként a Hexagon sem akart felébredni a téli álomból, csak néha beledurrog a kip. dobba, de nem indul. (a hálátlan dögje! Pedig nemrég költöttem rá egy szakajtó lóvét, hogy végre jól érezze magát)
A vett karburátor (hacsak nem egy üzemelő gépről lett áttéve) SOSEM működik jól. A tömítések általában (azaz mindig) szét vannak száradva bennük, gyakorlatilag beállíthatatlanok. A fúvókák számozása lehet hogy stimmel (természetesen megnézted a membránokat hogy sértetlenek és nem kemények, ahogy a súbertűk szárát és a súberek alján a tű körül a lyukakat is, hogy mennyire hasonlítanak még a körhöz..teszek ide egy példát) de a lyuk közel sem biztos hogy nincs kitágítva, az alapjárati fúvóka eldugulva, a szinkroncsavarok eltekergetve, stb.)
Bármi kötött bele a régi karburátorokba, én (HA az enyém lenne és a helyedben lennék...de NEM vagyok) biztos kitisztítanám. (karbitisztító spré, UH mosó, sótlan vizes kifőzés) mert azzal jól működött mielőtt sztenderre tetted a gépet.
Na hétvégén darabokra kapom az új karbit átrakom a tömítéseket és kiderül.