Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor szerintem ugyanolyan mint most az enyém. Ez 4 centivel rövidebb mint az FZR és 6 centivel mint az FJ teleszkóp. Minden állítható rajta. Lábra állítva, ráülve kb 5 centit ül a motor az eredetihez képest. Nem vészes de a nagyon köves földutat nem kell vele erőltetni. Mondjuk amúgy sem egy enduro... 😁
Nem, utólag tették rá, és Ducati volt, a fékkel együtt, ami Bimbó (Brembo-nak is mondják) Hát hogy hány mili, arra nem emléxem, sztem nem is mértem soha, de szemre sokkal masszívabb volt, mint az eredeti, meg talán jobb is, mert húzót-nyomót-előfeszítést állítani lehetett rajta.
Ha gyári volt akkor az a 41 millis fordított.
Az enyém is ilyen lehetett az FZR-ben. Sokkal keményebben rugózott, mint a többi FZR, viszont vagy 7-8 centivel alacsonyabb volt. Emiatt hirtelen kanyarodott, hajlamos volt szűkíteni az ívet, emiatt nem szerettem, figyelni kellett rá...
A BMW-é akkor volt ilyen vastag, mikor betettem újan... de az szinter. Nem hinném, hogy ez pár ezer alatt vasig kopna nálad.
Féklötyit meg akkor cseréltem, mikor kifröcsköltem a likon mindet San Marinó hegyen - jó régen volt, tudod, mikor megetted a csapat Oreiro készletét 😄
Megoldja. K*rva erős. 😉
Az FJ gyári teleszkópja "sima" 41 millis, ez viszont fordított 43mm, ráadásul 1000 Exup villahíd tartja ami szélesebb. Sokkal erősebb, stabilabb, egy álom vele motorozni. Az FJ teleszkópját álló helyzetben is szinte össze lehetett nyomni egy nagyobb rángatással, ezt meg sem bírtam mozdítani, talán csak pár mm-t sikerült összenyomni. Tegnap lettek felújítva. Szerencsére nem folyatnak az új szimerringekkel.
Nem sokkal nehezebb ez a motor mint a duki? Akartam adv motor projektet és én is valami bontott, rendesebb elejében gondolkoztam, de a legtöbb kapható jóval könnyebb motor volt. Ez hogy mozogja ki ha keményen fékezel, kátyú, etc?
Akkor még nem cserélek betétet csak folyadékot. 🙂
Már a színe is elég sárga.
Nálam túrázósban elmenne még simán. (a GTR-en is ilyesmik voltak, mikor a Stelvio túrán voltunk és alig fogyott mire hazaértünk, pedig az egy jóval nehezebb gép)
Warning van... Szerintetek ez a betét kibír még 3-4ekm-t vagy inkább csere?
Ha ennyi pénzt adnának vele, talán kéne.
Jogos.
Ááá, azt is mondtam, hogy előbb lenne Royal Star vagy VS/VL, mint HD. Baromi túlárazottak nekem. (meg annyira azért nem kéne)
Ebben egyetértünk, csak gondoltam ha már több ízben felmerült a milwaukee-i rozsdánakvaló touring verzióban, megemlítem. :)
Motorért 2-2,5M-nél többet semmiképpen sem adnék. (inkább elvi kérdés, mint anyagi)
Az, ez már az.
Mondjuk ha ilyesmit keresel van tőlem nem messze egy 2003-as Electra agyonextrázva 4 körül, ismerem a gazdáját. Nincs megölve, alig ment vele, amióta megvan neki. Szerintem leginkább "reprezentálni" vette :)
Ez tényleg röhej már:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/harley-davidson/electra_glide_ultra_limited/harley-davidson_electra_glide_ultra_limited_cvo-19103097
Tényleg szép. 😺
Low rider.
Köszönöm !
Még kap egy pár 1000 Exup tükröt, hátsókereket és kormánycsutkát, meg egy erősebb hátsó rugóstagot és készen is lesz. Az eleje bármikor egy nap alatt visszaalakítható a gyári állapotra. Ez volt az egyik szempont az átalakításnál. A teleszkópokat (Showa, Ducati 900 SS) most újítom fel. Sajnos az előző tulaj nagyon trehány lehetett mert olyan olaj volt bennük hogy az borzalom. A Brembo fékek brutál jók.
Szép gép tetszik. 😊
Hát még itt... 😁
Mi lesz ebből Pupu, csopper? 😁
Itt is készülődik valami. 😁