Mondjuk a 2019 előtti Ecoboost szívás lehet. (de a dízelek jók, bár én ekkora kasznival csak azzal venném..de nem veszek, mert a köcsög sógoromnak is olyan van)
...végül is, újragondolva, az élet alapvetően igazságos. Én is találkoztam medvével és megúsztam, a balfasz is, ő meg szerencsére azzal, hogy összebarmolta a motorját. Igaz, a múltkori hülyét meg meg is ette a dög.
Ez a Vidraru to mellett van, tudom, jartam mar ott. Akkor is ott voltak a medvek, ott hesszeltek a kokorlatnal. A suttyo elso volt a sorban, mi a rakert allitana le a motort, ha csak nem tok hulye? Meg ha megallok egy medve miatt, akkor ot nezem (a medvet), ha jonne felem, egy bol rugom a sebvaltot es nagy ivben kanyarodnek elfele, ez a nyomi meg csak allt ott, es ahogy latom, nem is az allatot figyelte, elorefele neztt.
Talán le volt állítva a motor.. hisz ott álldogált... aztán mire kapcsolt, mi a szitu, késő lett.
Nálunk Józsi járta volna meg, nála szokott lenni a kaja 😁
Ezt én sem értettem, látszólag semmi nem volt előtte, inkább toporgott a buzija.
Barom. Aztán amikor az ilyen faszkalapokat kell mentőzni meg ellátni, én meg várhatok a sürgősségin a szálkás ujjammal.
Jól látod a dolgot, ez pontosan így van.
A hexagonhoz most rendeltem első lámpa relét (jól megszívatott megint ez az olasz g&ci) egy benzinpumpát, a jávához meg egy elektronikus gyújtást-generátort 12V-ra.
Az FZR-en megint meg kell nézni hogy a 4-es henger miért sztrájkol alapjáraton (mert szinte csak áll, nincs használva) a pözsóhoz (ami el lesz adva hamarosan) meg épp ma hoztam el a bárditól az új fesszabályzót. A GTR-en nincs mit csinálni, csak el kell vinni műszakira szeptemberben.
Emellett még motorozni is....pffff.
https://essmotor.hu/author/zoltan-saary/
Nálunk Józsi járta volna meg, nála szokott lenni a kaja 😁
Barom. Aztán amikor az ilyen faszkalapokat kell mentőzni meg ellátni, én meg várhatok a sürgősségin a szálkás ujjammal.
Inkább a kocsiban mondj véleményt 🤔
A hexagonhoz most rendeltem első lámpa relét (jól megszívatott megint ez az olasz g&ci) egy benzinpumpát, a jávához meg egy elektronikus gyújtást-generátort 12V-ra.
Az FZR-en megint meg kell nézni hogy a 4-es henger miért sztrájkol alapjáraton (mert szinte csak áll, nincs használva) a pözsóhoz (ami el lesz adva hamarosan) meg épp ma hoztam el a bárditól az új fesszabályzót. A GTR-en nincs mit csinálni, csak el kell vinni műszakira szeptemberben.
Emellett még motorozni is....pffff.