Nem azért mert öt sebességes és nem is azért mert hosszabban használja a kettest.
Gondolj bele: Van egy nagyon erős bármilyen géped (GSXR-ZXR-FZR 100+ Le-vel, de lehetne autó is).
Ki akarod használni a teljesítményét és most keményen bánsz vele mert mostanában a kis csíra 250-esek is kezdenek elszemtelenedni és néha félretolnak az útból kaján vigyorral a képükön ha lazábbra veszed a napot.
Beteszed egyesbe és odakarmolsz neki épp azon a határon hogy hanyatt ne basszon és kihúzatod tizenakárhányezerig amikor már ugye ~120 körül mész(az egyes ugye a legrövidebb áttétel tehát egy kis fogaskerék a hajt egy nagyobbat) majd villámgyorsan átrúgod kettesbe (az üresen keresztül) mert látod hogy Cindy még mindig ott nyomul mögötted szélárnyékban a (deréktámaszos!)Mahisztivel és nemigen akar leszakadni a rendszámodról.
Oldalra pillantva riadtan veszed észre hogy Poti már fél kerékhosszal előtted jár a kissé kompresszióhiányos de Brutálillegálfekete gépével, kihasználva súlyelőnyét, ezért mivel fordulatszámot nem veszíthetsz a gázt csak egy ezredmásodpercre visszaengedve váltáskor már téped is fel megint a pillangószelepeket és a slusszkulcs mögé hasalva már pörög is ki a kettes leszabályozásig (mikor is 180 körül jársz, ekkor Cindy már szélárnyékban sem tudja tartani magát és Poti is visszacsúszott a rendszámodig) ahol is teszel egy hármast ami már egy jóval hosszabb áttétel és nincs akkora fordulatszám különbség a fogaskerekek között (tehát simább a váltás) ekkor már távolodni látszik Cindy a tükörben és Poti is, mert hó vége volt és a KFC nem szponzorálta a Nitropalack töltését, az előző töltetet meg ellőtte még hó elején mikor lenyomott egy Hayabusát meg egy ZX-12-est az M0 új szakaszán.
Ekkor már lazán váltasz feljebb mert bőven 200 felett jársz és sikerült megmenteni a becsületét az öreg vasaknak. (nehogymá a szúnyoglárvák lenyomjanak)
Szóval 1-ből 2-be váltásnál kapja a legnagyobb terhelést (mikor is összekapcsolsz egy gyorsan forgó kis fogaskereket egy jóval lassabbal három kis kapcsolókörmön keresztül) az a szerencsétlen kettes fogaskerék és persze hogy az fekszik ki elsőnek bármelyik izmosabb vasnál.(a kuplung nélkül váltókról nem is beszélve)
Sziasztok!
Akinek FZR600-on 160-as gumi van hátul, nem csinálna egy pár képet, hogy hogy néz ki a segge a gépnek, illetve hogy a lánctól mekkora távolságra van a gumi széle.
Előre is köszi!
Szép napot!
Nem is a metán miatt kell. A gyűrűk mellett robbanáskor lejut valamennyi kipufogógáz a blokk belsejébe. Ha ehhez hozzávesszük azt is hogy a dugattyúk a fel-le mozgás közben lökdösik az alattuk levő levegőt, akkor világos lehet hogy ahogy egyre gyűlik a mennyiség és azt nem engednénk sehol ki a szabadba, akkor előbb-utóbb a fizika megoldaná és egyszerűen kinyomná valamelyik szimeringet a helyéről.
Mivel ez a "levegő" olajpárával és kip.gázzal szennyezett, ezért környezetvédelmi szempontból célszerű visszakeringtetni a szívórendszerbe és újra elégetni.
Én mondtam hogy Ábrus a motorszerelés bibliáját írta csak rá szabad hallgatni.
Nekem van is 1 mappám.Ezentúl minden hozzászólását bekopizom worldbe.
Sőt visszaolvasom a több ezer hsz ét és minden szavát kimásolom
Igen,sajna mindig takarítani kell az idomot,mert ott rakódik le az olaj.Jut eszembe,visszatérve a kettes fokozat hibájára,nem tipus hiba,hanem törvényszerű elhasználódás az ötös váltóknál,hiszen egy fokozattal kevesebb lévén,a kettes dolgozik a legtöbbet,a motoros azzal gyorsít ki leghosszabban.Már megint jól mondta kedves Ábrus,csak akkor a cikkírót mit szövegelnek?
De igeeeen minden nap 1-2 vékony szeletke és kész amennyia bejövő kalórai 100cal a borsó répa és a feta nemtommenyi nincs 500cal már ma többet mozogtam mint a bejövő energia.
Ez tényleg komoly kérdés miért? Nekem felmegy a légszűrő házba és onnan 2 lefolyón a földre. Mi szüksége van a motornak rá. Azt nem mondanám hogy olajozza a légszűrőt. Vagy igen?
Megható
Gondolj bele: Van egy nagyon erős bármilyen géped (GSXR-ZXR-FZR 100+ Le-vel, de lehetne autó is).
Ki akarod használni a teljesítményét és most keményen bánsz vele mert mostanában a kis csíra 250-esek is kezdenek elszemtelenedni és néha félretolnak az útból kaján vigyorral a képükön ha lazábbra veszed a napot.
Beteszed egyesbe és odakarmolsz neki épp azon a határon hogy hanyatt ne basszon és kihúzatod tizenakárhányezerig amikor már ugye ~120 körül mész(az egyes ugye a legrövidebb áttétel tehát egy kis fogaskerék a hajt egy nagyobbat) majd villámgyorsan átrúgod kettesbe (az üresen keresztül) mert látod hogy Cindy még mindig ott nyomul mögötted szélárnyékban a (deréktámaszos!)Mahisztivel és nemigen akar leszakadni a rendszámodról.
Oldalra pillantva riadtan veszed észre hogy Poti már fél kerékhosszal előtted jár a kissé kompresszióhiányos de Brutálillegálfekete gépével, kihasználva súlyelőnyét, ezért mivel fordulatszámot nem veszíthetsz a gázt csak egy ezredmásodpercre visszaengedve váltáskor már téped is fel megint a pillangószelepeket és a slusszkulcs mögé hasalva már pörög is ki a kettes leszabályozásig (mikor is 180 körül jársz, ekkor Cindy már szélárnyékban sem tudja tartani magát és Poti is visszacsúszott a rendszámodig) ahol is teszel egy hármast ami már egy jóval hosszabb áttétel és nincs akkora fordulatszám különbség a fogaskerekek között (tehát simább a váltás) ekkor már távolodni látszik Cindy a tükörben és Poti is, mert hó vége volt és a KFC nem szponzorálta a Nitropalack töltését, az előző töltetet meg ellőtte még hó elején mikor lenyomott egy Hayabusát meg egy ZX-12-est az M0 új szakaszán.
Ekkor már lazán váltasz feljebb mert bőven 200 felett jársz és sikerült megmenteni a becsületét az öreg vasaknak. (nehogymá a szúnyoglárvák lenyomjanak)
Szóval 1-ből 2-be váltásnál kapja a legnagyobb terhelést (mikor is összekapcsolsz egy gyorsan forgó kis fogaskereket egy jóval lassabbal három kis kapcsolókörmön keresztül) az a szerencsétlen kettes fogaskerék és persze hogy az fekszik ki elsőnek bármelyik izmosabb vasnál.(a kuplung nélkül váltókról nem is beszélve)
Akinek FZR600-on 160-as gumi van hátul, nem csinálna egy pár képet, hogy hogy néz ki a segge a gépnek, illetve hogy a lánctól mekkora távolságra van a gumi széle.
Előre is köszi!
Szép napot!
Mivel ez a "levegő" olajpárával és kip.gázzal szennyezett, ezért környezetvédelmi szempontból célszerű visszakeringtetni a szívórendszerbe és újra elégetni.
Nekem van is 1 mappám.Ezentúl minden hozzászólását bekopizom worldbe.
Sőt visszaolvasom a több ezer hsz ét és minden szavát kimásolom