Most nézem vissza felé a fórumot és láttam ki lettem beszélve!
Nincs evvel semmi baj tényleg, nem haragszom én senkire , de nekem a volt motorom az FZR 400 egy pénz temető volt és itt nem az esztétikára gondolok, hanem motorikusan ráköltött pénzre!
SOHA nem mondtam de 4 évig volt nálam ugye a 4 év alatt 90%-ban szereltem és 10%-ban pedig motoroztam vele!És ez volt ami igazán bosszantott és kihozott a sodromból! KOMOLYAN mondom nem volt olyan hét és ez tényleg így volt hogy ne lett volna valami baja.Vagy a karbi , vagy az ac vagy a szürő vagy valami titokzatos hang ami tegnap nem volt ma van és sorolhatnám..................NEM MERTEM VELE FEJÉR MEGYÉBŐL KIMENNI MERT FÉLTEM HOGY VALAMI GÁZ LESZ!ÉS VOLT IS MINDIG!
A legutolsó jelensége ( na ezt oldja meg valami szaki ) most eladás elött keletkezett, mondom én hülye jófej leszek a vevöhőz lecserélem az olajat, így is tettem szokásos mondon elvégeztem a cserét ahogy mindig is csináltam, majd motor beindít és LÁMMM , semmi alapjárat, menet közben pedig 5000 fordulaton a motor befulladt és menni se akart jobban!ÉS BASSZA MEG UGYAN AZT AZ ÚJ OLAJAT RAKTAM BELE MINT A 4 év alatt mindig!OLAJ CSERE ELÖTT SEMMI GOND UTÁNNA 5000 befulladt mint valami 2 ütemű , meg semmi alapjárat. MONDOM FASZA JÓT AKARTAM, ehelyett most megint bugázhatóm mi baja lehet, már minden végignéztem , karter gőzt, gyertyákat, szürőt, karbit ............... de semmi, majd végül kiderült hogy a gyertyákat köpte be az összeset szarásig.Kitakarítottam és müködött.De egyszerűen már tényleg motorozni akartam és nem szerelni és ami miatt ennyire megutáltam a YAMAHÁT az nem más mint hogy elötte is egy TDR 125-volt az még ennél is durvábban beteg volt azt inkább le se írom avval szinte menni is alig mentem!
Nálam meg a márkasorrend mindig úgy ált fent hogy : HONDA, Yamaha, Suzuki, Kawasaki!
Lehet hogy a Honda is megszívat és beszarik és ugyan úgy szar lesz nem tudom , isten adja hogy ne így legyen hogy beszarjon!DE ez a motor jóóóval szebb, jóóval fiatalbb 2002-es és 2003.05 jött ki a szalonból akkor került elsőnek forgalomba, injektoros........stb, stb!
Szóval remélem senkivel sincs semmiféle fajta harag!
És további széles utat és olcsó benzint mindenkinek!
Üdv.
A KPM-nél. Ahol nincs állapotfelvétel azaz dupla vagy semmi alapon megy a vizsga.
Egyébként kilencezer valamennyi (+ háromezervalamennyi az ezt nemláttam díja) volt Potinak az Autóklubnál.
Azt tudtad hogy Januártól ha meghúzzák a gépet vizsgán akkor azonnal automatikusan ki is vonja a forgalomból a központi számítógép a járművet? (és a saját lábán nem hagyhatja el a telephelyet azaz nem mész vele haza)
4500 postával
ezen csak az usb driver van elvileg.
de, a srác ígért linket ahonnan a soft leszedhető.
neked az atlétához. . . . Ööö izé, pulóve. . . nemnem Pólóhoz. ilyen csati van?
amugy mennyi volt a kabel?meg latom van hozza CD is,vagyis program.csak olvas,v ir is?atirnam az 56.000km-t 156-ra,h hihetobb legyen persze csak miutan bekotottem
Frissitve:lábtartó nélkül kompletten hátsórész:
9990Forint!