Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áááááááá, beszélhetek én nektek
JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ REGGELT ÉBRESZTŐ FÖL!

Hasatokra süt a nap!
Krisztáé?
Elvitték a sárgát. Pécsre
mosmá nemvok
jó, én láttam, jól nézett ki. Amúgymeg, szerezz egy Január-februári fastride-ot, és olvasd el az idevágó cikket.
Azért egy új mocival nem érdemes összehasonlítani egy 20évest. Ha tényleg olyan lenne, mint az új, akkor talán megérné, de ki tárol vitrinben egy ilyen mocit 20évig?
Abban jókat lehet főzni...
vok
ki a nagyobb barom, aki vesz egy 45 lovas komoly kis jószágot 800ér, ami olyan mint az új, vagy az aki vesz egy nyomorult 250es ninját 1.5milláér, ami 33 lóerős?
Nah, most értem haza, hosszú napom volt...
Nem tudjátok kié lehet ez a gyönyörűszép FZR?
Hát én az egyszerűbb és gyorsabb módját választottam, mert a szimeringek még jónak tűnnek, azokat nem is cseréltem. Szóval a kormánykiflinél felemeltem kötéllel, kerék ki, felül kicsavartam a 22es anyát, akkor kiugrik kicsit az a távtartó a rugó felett, azt kiszedtem, megtörölgettem, rugót hagytam benne. aztán alul van egy kis csillagfejtű csavar, azt kitekertem, kifolyt az olaj (kicsit nyomkodni kell a telót le-föl, hogy rendesen kifolyjon), aztán csavar vissza és felül betöltöttem a 390ml olajat mind a kettő telóba. 10w-s olaj kell bele, de lehet jobb választás egy sűrűbb 15ös vagy 20as, mert én még puhának érzem így is.
na most láttam, hogy jött egy kérdés,:) 13500 yamaháéknál, fzr 600ashoz! de 250eshez drágább asszem 16 ezer
Értem, hát jó lett volna letudni egyszerre a dolgot na mindegy , köszönöm a segitséget! léptem!
szasz, mennyi volt a lamella?
a rugó az álltalában elöbb elgyengül mint elkopik a lamelád Mérd meg a hosszuságát és a servizmanuálban bent van hogy mekorának kéne lenni neki Igy nem tudom nálad mekkora manuált lesd meg
hát , akkor az lesz.... de akkor előtte mért volt jó?:D
megint mindenki lelépet
mérd meg tolomérővel arugodat és már megis lesz a hiba IGEN A RUGÓTOL CSUSZHAT
Na végre valaki aki nem a nunit nyalja
Sziasztok! a leirásotok alapján kicséreltem a kuplunglamellát, full hivatalosan, 1xü volt... Nade a lényeg! Kopott volt mint az állat, szemmel lehett látni, kicseréltem elmentem kipróbálni ~50km, gyorsan is lassan is! gyönyörü szépen dolgozott, úgy ahogy kell, öröm bódottá! a motort letettem , majd pár óra mulva mikor már lehült, megint elővettem, és most jön a hidegzuhany! Megint csuszkál!:( de lényegében nem úgy mint eddig hanem kicsit, de engem kurvára zavar! Szerintetek MIÉRT ? előtte zsír volt, most meg megén elkezdte! rugót nem cseréltem, annak lehet hozzá köze ? valamit a váltó felőli spanolót eléggé bentre tekertem, van némi holtjáték , mert ugye kell lennie, de nem túl sok! holnap az alsó spanolón visszább veszek , a fő kérdésem a rugó lenne, hogy annak lehet -e köze a csuszáshoz! köszönöm!
mindneki nunit nyal ? hogy ennyire kerüli a forumot
ho vagytok zsoti ,emre akárki