hiába volt régen jó likasan is Én egyenlőre befoltoznám a helyedben annyit megér De nagyon át kel nézni mert nekem pl. volt amelyiken csak gombostű likak voltak
akkor még az lehet hogy a régi cucokkal összeált a beállitás de mivel te cseréltél mindnet és most jó a motor kompreszioja igy már nem vág össze a a karbidal
meg mivel likas nem nem tud akkora vákumot csinálni a fedél alatt főleg alacsony fordulatnál és nem kelöen emeli meg a subertet ezáltal nem megy normálisan alacsony fordulatnál
Membránt minnél likasabb annál rosszabb az alapjárat mivel onnan levegőt szív zárt pillangoknál is Én cserélet őket de van egy ragasztó már én is akkor kaptam a voksot mikor már megvettem azzal állitolag elégé sokáig jó lesz Pattex Repair Extreme Power glue
Széthúztam a karbisort. Darabokra szedtem, kipucoltam, kifújkáltam, mindent visszapakoltam a helyére. Nem állítottam a pillangókon, csak szinkronkor. A 4-es membránnál van kis szakadás, de az már megvolt akkor is, mikor ment rendesen...
A szívótorok gumikon vannak repedések, de ahogy néztem, még nincsenek átszakadva...
Csak ne lennék már belefáradva...
A szívótorok gumikon vannak repedések, de ahogy néztem, még nincsenek átszakadva...
És szétszedted már,h konkrétan hol a gond?