Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helloénmégnemmertforgatunkreggelóta
Hellósziamizumáravégeztem.
egy falubeli!
Biztos siettek 1ből kocsira is rakták
Dehogyis nincs semmi bajom csak valahogy muszáj volt csatlakozni .
PUPU baszod, már megint nincs rajtad sapka....
NA meguntad Csövi barátomat és most rám szállsz?
Őőőő.....
De genyók vagytok itt baszogatjátok egymást kicsit uncsi már
1: egy dolog a motorkód egy másik meg az alkatrészek kódja (pl:nekem 3CB a motorkód és 2GH-sak az alkatrészek )
2: mitől szabályzott volna le ha a közelében sem jártál a 180-nak?
Erre mit mondjak? hm orális sex!
http://youtu.be/X5JPVonpl4w
1: Ha a motorkód ugyanaz és más a belseje akkor hogy lehet megkülönböztetni őket egymástól?
2: Eddig mindegyik motorom belpiacos volt, egyik sem tiltott le.

Okostojás.
1:És akkor mi van?
2:A belpiacos gépek leszabályoznak 180-nál.
A motorkód ugyanaz 1FN.
Az pedig, hogy mit mutat az óra és mennyit megy az két teljesen különböző dolog...
Egyébként ne felejtsd el hogy a tiéd(? ) leszabályoz 180-nál.
A blokk nem TELJESEN ugyanaz. A vezérlési idők (is) különböznek. Más a 250-400-600-750-1000é is, van hogy még évjáratok és teljesítményváltozatok között is (pl:az ezreseknél a "régié" és az exupé is más)
De miért kell más előgyuszit adni neki, ha ugyan az a blokk? Lehet más a karbi is?
mlas megcsinájja hozzá az elektronyikát, elkéred thomastól a VAG-COM madzgot, aztán mehet a soft tuning
Aztat nemtudhassam mert nem találom a pécé kábelt hogy álícsak rajta de aztat is megoldhassuk hogy tuggya
ja, meg kiveszi a vibű a zoxigént