Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szasztok
Na pont megjöttem
Egész délután lestem Bakosi kollégát,most már átmegyek fegyvermesterbe,ha keres hívjon fel,vagy holnap reggel 6-tól rendelek.Jóccakát! .
és a monsterre is
ábrus: szétkaptam, megnéztem. Volt belül valami anyagdarab, egy akkor méretű karika mint maga a luk ahova illeszkedik a tengely, amit mozgatnak a bowdenek. kiszedtem, mert szét volt már forgácsolódva. Nem gurultam vele, de talán mintha most jobban venné a fordulatot. Hétvégén gurulok vele egy nagyot, meglátjuk majd mi lesz, köszönöm a telefonos segítséget

monster valami ilyesmire gondoltál
Nincsen elfeledve ne aggódj! Csak mostanában nem értem rá (ballagás, szülinapom, meló,) de jövöhéten megpróbálok már eljutni.
Ne haragudj.
Üdvözletem.
A világért sem szeretnék türelmetlennek tűnni, csak érdeklődöm hogy volt-e dolga önnek mostanában a számlakezelő bankja felé?
Köszönöm a válaszokat!


Szép darab! Az enyém is ilyen volt, egyébként R6-é.
Vágd le mint én, jobb lesz a hang:)
A kérdés amit feltett a fiatalember elég sok kérdést felvet. (ha ilyesmi motort szándékozik venni)
Az utolsó mondat a legbölcsebb.
Ábrus ha van kiegészíteni való vagy hozzászólnál csak bátran. A tanító hozzászólásaidból mindig okul az ember.
Ja 96000 km mennyi is 1 motornak ez attól függ mennyit foglalkoztak vele ha rendszeresen karbantartották akkor nem gáz ha leszarták akkor rengeteg
Na sikerült megnéznem közbe
Külsőre szép forgalomba állítás kb cakk pakk 50-60ba megáll talán.
Kérdés mennyinél dobja a 2est? nekem 10000nél szokta én 9000 nél elváltom és 3ba ami a csövön kifér jöhet a mennyei manna. Ja és szigorúan magázó viszonyt kell folytatni az első időszakba mert brutális erő lakozik benne. Ja és csak akkor vágj bele ha saját keresettel rendelkezel.
Miket érdemes átnézni?
A váz nem e sérült. Kormány csapágy, fékek, kapcsolók visszajelzők működnek. Olajszivárgás, ha beindítják szelephang, vezérműlánc, primer lánc az a generátort hajtja az tud kopogni, kuplung kopog e.
nekem 60e km van a motorba és 1500km után 1,5 deci olajat töltöttem rá nekem nem eszi. A többiek se panaszkodnak itt. Régi motor már az fzr és csak annak érdemes vele foglalkozni akinek saját keresete van. A motorról nem tudok véleményt mondani mert nem nyitja meg nekem az oldalt mert túl vagyok terhelve.
Nos pupu, már elég ideje tanulsz itt a fórumon, szakvélekedj!
Kedves FZR.PUPU!

Köszönöm a gyors választ!
Esetleg tudnál valamit mondani erről a motorról?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Miket érdemes átnézni rajta vásárlás elött?Sok egy ilyen motornak a 96ezer km?Azt is hallottam hogy zabálják az olajat kb 25.000 km után,ebből mi igaz?
Ábrus jól mondtam
Nem típushiba az csak mendemonda. De mivel bontani kell a blokkot magas az ár nagyon a tömítések miatt. Komplett váltó 15-20e ről indul ha csak a léptető villa kell az pár 1000 ftos tétel.
sziasztok!

Gyors kérdés!
1988 FZR 1000 kidobálja a 2. sebességfokozatot,kb mennyi lenne ennek a javítása?Olvastam valahol hogy ez tipushiba
Amióta sztár újságíró lett, azóta nem nagyon nyomul itt.
Vagy csak télleg komplexusa van a kis motorja miatt
Nekem.
De nekem is
Kinek neked?