Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á messze van a motor esik ez eső és lusta vagyok összekoszolni a kezem nem is izgat nem az én bajom
Tanulmányozd meg a hűtősapkád közepét (azt a fém púpot) és már érteni is fogod.
Na akkor következő háború indul 1 srác kérdezett tőlem valamit én már nem tudtam segíteni de viszont segített ezzel.

X gyűrűs 530as Rexnord lánc(ez elvileg valamilyen német márka,1891 óta foglalkoznak láncokkal,rossz nem lehet)
1 méter 8000 ft, ezredes FZRre kb 2 méter kell,ami 16ezer ft lenne. Halkan megjegyzem hogy egy 110 csapos X gyűrűs DID 38ezer ft körül mozog...szóval lehet hogy megéri,ha érdekel ittvan az elérhetőségük: www.agrialanc.hu
megosztom veletek mert 16e és 38eközött van 1 kis különbség
Amikor a Wartburg hengerfej tömítése átszakadt a középső hengernél,valóban nyomta ki a gőzta tartály sapkánál,mint egy kazán,és a kipufogócsövön is fehéres füst jött ki.Tíz kilométerenként meg kellett állni után tölteni a rendszert,több vizet fogyasztott mint benzint,de így is hazahozott!
Most hogy átolvastam tényleg nem nagyon érthető egy kívülállónak.
eleve van ugye víz a tartályba ha nő a nyomás a rendszerbe akkor a kupakon a rugós gumibizbasz felemelkedik és vizet vagy lófasztudja mit tol a túlnyomástartályba a kis csövön ami vagy ott marad vagy kifolyik a másik kis csövön. vissza hogy tud szívni vizet ha a rugós bizbasz lefelé nem enged mert felül a peremre? na ezt még nem értem de mindjárt elmondjátok.
A töltősapkában levő szelep nálam 1.1 bar nyomásnál nyit,ha teljesen zárt,levegőmentes a rendszer,akkor nem tud akkora túlnyomás kialakulni,hogy kinyisson,Igen van egy kis tágulás ha melegszik a víz,de az minimális,a gumi vízcsövek tágulnak annyit.Lényeg hogy ellenőrizni kell a hűtőkört,valahol gixxer van,én a sapkára tippelek.
Persze, de az már nyitott rendszer, mint például az MTZ-n
no ott a gőz simán kijut a hűtősapka furatán, bizonyos nyomás határ felett.

Ha meg eleve kevés a víz benne, akkor mit keres az a kiegyenlítőtartályban.
akkor új műsorunk címe MINDEN HÉTEN HÁBORÚ!
gida menj a piba megint kirobbantottatok 1 háborút
amúgy lehet vízgőz 2x gondold át hogy mit írsz ha kevés a víz benne akkor tudd forrni és gőz lesz. Fogalmazd úgy hogy normál körülmények között ami teli rendszert jelent.
mé ne lehetne ha akarom lesz mert megtehetem.
a hiba a logikádba ott van egy zárt hűtési rendszerben nem lehet vízgőz
Gyulám ha felmelegíti a vizet akkor tágul és a párolgó víz a hűtéskörből levegővel-gőzzel tölti fel a tartályt ami kinyomja a vizet a túlfolyón nem?
No ezt rendeszen megszövegszerkeztettem, de remélem érthető
a kiegyenlítő tartályban nem lehet túlnyomás, hanem csak a hűtőben,
akkor meg nem mehet el a tartályból megy el a víz.
vagy ha mégis akkor ez kurva gyorsan történik amire a megfelelő szakkifejezés az hogy FORR

szerintem: üzemi hőmérsékleten nyit a termosztát, ekkor a hűtőben levő kevés víz már nem elég, és a kiegyenlítőből "szívja" vissza.
1, likas a rendszer, elfolyik a lé
2, szar a hűtősapka, elfolyik mellette a lé
3, hengerfej és/vagy tömítés kuka
Lóbogár?Harcsa imádja,gyerünk pecázni!
Azt írta leengedi a tartályból az utolsó cseppig,nem azt hogy tölti!Ha meg befolyik a rendszerbe,akkor valahol el is folyik.
de neki a túlfolyó tartályból nyomja ki a vizet
Poti!
Húzz vissza a szakterületedre dolgozni! Itt voltak 3 hétig a kertépítgetők, 1 segédmunkás mindig, a főnök felibe, meg néha még 1. Elkapirgásztak, ásogattak, talicskázgattak, de nem szakadt meg 1ik sem.
Most fizettem ki a munkáért 520e munkadíjat (anyag külön még annyi) Állítólag ez haver ár volt, nagyobb városokban meg idegen újgazdagnak ez simán lett volna 700.

Van még 1 probléma, van 1000 db lóbogár, most kaptak 6 kiló Gallitiont, reggelre várom a dögöket.
Zsóti riadó nagy eső tart izsák üllés felé
http://www.idokep.hu/radar
Sanyinak volt hasonló mikor a szivattyú szimering eresztett.A víznek,ha elfolyik a tartályból,valahova folynia kell.Ha kifelé,azt látnod kell,tócsa lesz a gép alatt,ha befelé az olajba,az már gáz!
Valami buzi játékról
A túlfolyó csövön. Túlnyomás lesz a tartályba és kinyomja a vizet ami benne van.