Ja vágom. Most jártam utána. Tíz év már elmúlt,mert a kezdetek kezdete óta van. Van is rajta,és még nem nyúltam hozzá,és nem is akarnék. De mi van akkor,ha egy tollvonással ezt is megszüntetik ezt is! Akkor bukta van nem kicsi.
Az nem hiszem hogy jó hozzá direktbe,Yamahánál 12x1.25 és 10x1.25 menetről tudok,valószínű kell hozzá egy illesztő közcsavar is.Neked állítható nyomáskapcsoló kell,amit beállítasz a Yami üzemi nyomásához,a kocsiké fix,tipustól függően más más nyomásértékre van beállítva.Jövőhéten tudok egyet küldeni.
Akkor se akarok nagy rézvezetéket ha veszek 1 autós nyomásmérőt 2000 ft ért te tudsz rá csinálni 1 átalakítót a mi menetünkre ami passzol rá? Ezek M14 x1,5 menetesek
Mert neked a hűtő valószínűleg a visszafolyó ágban van.Keress egy felmenő nyomóágat,ami a hengerfejre megy például,ott nyomásnak kell lenni!De ahogy Ábrus mondta,a szűrő melletti csavar közül is valamelyik mögött nyomás van,gyárban itt ellenőrzik az olajpumpát!
Sanyikám,az önkéntes nyugdíjpénztár neve ellenére nem nyugdíj,hanem egy tartós nagy hozamú betét közted és a bank közti szerződéssel.Ezt nem tudja az állam elvenni,viszont ennek az az ára,hogy adó és tb köteles,és minimum tíz év,mire felveheted.
Pupukám,természetesen tudok küldeni egy nyomáskapcsolót,amit az óra helyére tekerve kapcsol egy visszajelző lámpát,(vagy Ledet)de ha nincs nyomás ami az órát működteti,a kapcsolót se fogja!Neked meg kell találni a nyomóágat(hengerfej felmenő cső pl.)és akkor mutatni fog az óra!Természetesen rakhatsz helyette kapcsolót is,van a műhelyben valahol,de először találj nyomást,mert anélkül egyik se megy!
Ki kéne venni az önkéntes nyugdíjpénztáramban lévő pénzt,még mielőtt erre is ráteszik a kezüket. Csak azt nem tudom mit is kéne csinyálni vele,hogy ne legyen még kevesebb. Valami ötlet?
Vegyél 1 benzinkártyát és töltsd fel pízzel