Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Mester kevés gittelés kevés csiszolás oldalidomok ülésnél idomok. A tank meg fejidom meg minden idom hó fehérre lakkozva és a japán zászlóról a piros pötty az oldalidomokra és a tank tetejére? Menyibe fájna szezon végén?
SBK eurospor brno ból now
A fényképezőt meg makróra kell állítani és éles lesz a kép.
Ezek nem őzbarnák hanem sokkal sötétebbek. (a menet alja konkrétan fekete) Gyanúm szerint megvettél egy olyan karbisort ami már 100 éve nem látott benzint hanem a polcon állt így kiszáradtak és megkeményedtek a tömítései, ezért ott is átengedi a benzint (pl szivató dugattyúi alatt) ahol nem kéne. A kis túlfolyás miatt nem kell a szivató. (bár ilyen melegben egyébként sem nagyon, pici gázt meg nekem is kell húzni)
Megint megnéztem a szívatónak azt a kis tengelyét és 2 karbinál szivárog a benzin meg ezeken ugy látom hogy hiányzik egy ilyen kupak szerüség.
A gyertyák őz barnák.azért csak be kéne indulnia szivatóval .vagy nem?meg alapjáratom addig nincs amíg be nem melegszik és ingadozik nagyon sokat.köszi
Isten éltesse a szülinaposokat

Tudom nem FZR, de talán érdekel valakit:
gyertyán szokott látszani ha túl dús a keverék.
dús: fekete gyertya szegény: fehéres ideális: őzike
Egyébként ezer fok van. Minek a szivató?
Közben szétszedtem a mocit és azt vettem észre hogy ha a szívatót húzgálom akkor a tengelye is benzines kivülről.
Sziasztok.valaki tudna abban segíteni hogy miért nem reagál a mocim a szívatóra hideg állapotba.szívatóval be sem indul .egy pici gázt húzok neki akkor elkapja egyből de ha rá akarom tolni a szívatót egyből befullad.ha bemelegszik akkor már jó minden.110-es fúvókák vannak benne ,súber középen,a keverék csavar 2.5 van,elvileg fojtatlan szerintem,fzr 1000 (88)genesiről van szó.A fordulatot jól veszi és vissza is ejti.Lehet sokat kap azér fullad be ha a szívatót is rátolom?kösz aki tud segíteni.
itt a második rész a videónak
jó 6 a végére meglesz
vazze ők is 4 en voltak nem kötelező 20 motornak ott lenni aki jön jön aki nem bekap*****
Jó reggelt nem bírtam tovább alukálni nagyon meleg van
Level 32
Grossglockner
Ma értek Magyar területre a vándorok, a Dolomitokat kénytelenek voltak kihagyni mert beszarás meredek és szakadékos volt az út amit választottak és az idő is kevés volt rá, viszont gyűjtöttek egy rakás tapasztalatot hogy mit kell(lene) másképp csinálni, pl:többek között beszerezni egy BMW R1100/1200-ast hogy ne tűnjenek idegennek az ottani motorosok között, fizikailag fotelmotorosból edzett bikerré válni és leadni pár kilót hogy este a szállásra érve ne úgy essenek le a motorról hogy a személyzet húzza be őket az udvarról (a mai Grossglochner megmászás sétaút volt az Alföldön a Stelvio hegyeihez képest!) normális csomagtartó rendszert szerelni a motorra és még sok minden....
Vasárnap érnek haza, képek és videók a jövő héten!
Jól van, késtél 1 percet, de legyen!
Boldog szülinapot faszingerek!
bár kissé életlen kép. (de lehet hogy szándékosan? )