Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igen kb 120e ft még reálisabb csak vám + posta 160-170
Kína, Pero, Hon-Kong, New York tök jó hogy mind itt van a szomszédban
elolvastam de elég jól meg is zavarodtam. már nem tudom hogy mit csináljak.de az első telót mindenképp megcsináltatom mert fékezéskor elég jól bebólint.
Zsoltikám böngésszed van 4-5 fejidom 03-04 hez 180-200eu lámpa 200eu csak fejidom ja meg 1 első sárvédő 60 eu és ebbe nincs még benne a tartó meg a többi.
http://racsidepo.com/
r1es komplett rugó himba csont 80eu
külön 200eu a lámpa és az idom.
hogyne értenéd, pont ott van vmi stadion,ahol hétvégén meccs volt,és annyi rendőr volt,h tiszta ideg voltam.sztem fradi jatszott...
Zsolti ez szerintem állatul drága 400eu lakihegyen
http://racsidepo.com/akcio/000...
az r6 telójának beszerelése összetett feladat. függ a teló felső rögzítési pontjától akkor a himbarendszert lehet e csatlakoztatni a futóműhöz a kutyacsontok mérete. lehet többet rontanál minthogy simán csak az állító anyával kísérleteznél. és nem is olcsó kompletten 25-től indul szerintem.
Ez itt lesz 1 köpésre lehet fel kéne nézni
http://www.sportmotor.hu/motor...
gondolkodom hát ha jobb lenne döntéskor ha keményebb lenne.amúgy meg az esetek 80% ketten megyünk.és szerintetek ki lehetne cserélni a gyárit egy r6-os gyárijára?gondolkodom hogy tudnám egy kicsit felpofozni a futóművem.az már bizti hogy a télen az első telókba sűrűbb olaj kerül de gondolkodom hogy a hátsóval mit tudnák kezdeni.

Gida jelentkezz! mit csináltál a hátsó telóddal és milyen lett?mik a tapasztalatok?
aha értem
a hungária és a stefánia sarkánál van egy kis cég,és ott.
tessék 1 kis segítség neked.
http://www.mt01.hu/index.php?p...
próba cseresznye!
nem tekergettem ha tekered jobban előfeszíted a rugót és keményebb lesz a segge 2 személynél jó 1 nél pattogni fog a popsija a motornak.
hát ha jól emlékszem a robertgida tekergette a 600asnak az állító csavarját én nem tekergettem hanem kiszedtem a kutyacsontot és kicseréltem kisebbre ami által megemeltem a seggét és hegyesebb lett a villaszög és kanyarba jobban beesik ami 1 idő után zavaró és így szerintem visszaszerelem a gyárit de akkor nem fog tetszeni a segge a motornak na ennyit az értelmes hozzászólásomról.
értelmeset?
te tudsz valami értelmeset hozzáfűzni a tegnap esti kérdésemhez?ha jól emlékszem te is állítottál rajta.
nem.
. . . . . .
Az apa hazaér a munkából, és benyit a lánya szobájába. Egy levelet talál az ágyon, remegő kezekkel olvasni kezdi.

Kedves Apa!

Nagyon sajnálom, de elszöktem az új barátommal. Megtaláltam az igazi szerelmet.
Nagyon aranyos, izgalmas piercingjei, sebhelyei, tetoválásai vannak, és egy hatalmas motorja.
Terhes vagyok, és Ahmed azt mondta, hogy igazán boldogok leszünk az erdőben, a lakókocsijában.
Több gyereket is akar tőlem. Már tudom, hogy a marihuána nem káros, ezért azt fogunk termeszteni magunknak és a barátainknak.
Ők védenek bennünket. Közben majd imádkozunk hogy ahmed AIDS-e javuljon. A pénz miatt ne aggódjatok.
Ahmed lebeszélte Jamal-lal, hogy szerepelhetek a filmjeiben. Sőt, kétszer annyit kapok, ha töb pasival csinálom, vagy lóval.
Üdvözöl, szerető lányod
U.i.:
Apa, ez természetesen nem igaz, a szomszédban vagyok, és TV-zek. Csak meg szerettem volna mutatni neked,
hogy van rosszabb is annál, mintha a Fradi kikap a Kecskeméttől!
a löketed marad ugyan az. csak ugye az 1000nek nagyobb az égéstere és a furatkülönbség miatt válla lesz. meg talán a vezérlés csúszni fog a löket rövidsége miatt, ahol pl nyitna a szelep az fz nél gyári hengerfejjel. ott a löket hossz különbsége miatt később nyitna az 1000fejjel mert annak a nyitása az 1000löketéhez van időzítve szerintem de lehet el lehet azt állítani de az már nagyon precíz munkát igényelne a jelölések különbsége miatt.
semmi csak a furatnak szerintem csak rajzolgattam és nem bírtam abbahagyni
és mi köze a löketnek a hengerfejhez?