Ha nyitott akkor jó a 110-es végig.
Meg kell nézni hogy mi van a (fém)szívócsövekbe írva (valószínűleg 2LE 74kw).
Ha ez, akkor fojtott változatról van szó, ilyenek a svájci gépek mint Sanyié is, ezeknek 90-92,5-ös főfúvókái vannak. Ekkor nem megy többet 230-nál de jóval kevesebbet fogyaszt. (jelenleg az enyém is vissza van fúvókázva és fojtott csonkok vannak rajta de nálam csak az első kitétel jött be )
Nagy ritkán( )megesik hogy a fojtott csonkot kireszelik teljesen és csak a 74Kw-os felirat marad de ekkor a 107,5/110-es fúvókák vannak benne.
Meg kell még nézni a levegő fúvókát is (a karbi szívótorkában van ahová a légszűrő gumicsövét teszed) mert a fojtottban nagyobb van (115 helyett 117,5-es)
Én azt javaslom hogyha a csonkok nincsenek kireszelve akkor tedd fel a karbisort kompletten amit vettél (a 90/92,5-est) és ezt lőjétek be. (nem sokkal megy "rosszabbul" mint a nyitott és "lent" kicsit nyomatékosabb is)
Ennél a főfúvókák:90/92,5
A levegőé: 117,5
A tű: 5CZ2 és a középső beszúrásba megy a lemez
A kev. csavar 2,5 fordulat kifelé (de 2,5-3 között lehet)
A többi cucc ugyanaz.
Ha nyitott:
Főfúvókák: 107,5/110 (de jó négy 110-es is)
Levegőé:115
Tű: 5CZ2 és felülről a negyedikbe megy a lemez
Kev. csavar: itt is 2,5-3 ford.
A képen egy fojtott csonk van, a nyitottnál szemből nézve szinte a gumigyűrűig ki van bővítve a furat. (ha belenyúlsz a szívócsőbe akkor a fojtottnál érezni fogsz egy "lépcsőt" míg a nyitottnál a szívócső furata ugyanakkora mint a hengerfej furata)
Meg kell nézni hogy mi van a (fém)szívócsövekbe írva (valószínűleg 2LE 74kw).
Ha ez, akkor fojtott változatról van szó, ilyenek a svájci gépek mint Sanyié is, ezeknek 90-92,5-ös főfúvókái vannak. Ekkor nem megy többet 230-nál de jóval kevesebbet fogyaszt. (jelenleg az enyém is vissza van fúvókázva és fojtott csonkok vannak rajta de nálam csak az első kitétel jött be
Nagy ritkán(
Meg kell még nézni a levegő fúvókát is (a karbi szívótorkában van ahová a légszűrő gumicsövét teszed) mert a fojtottban nagyobb van (115 helyett 117,5-es)
Én azt javaslom hogyha a csonkok nincsenek kireszelve akkor tedd fel a karbisort kompletten amit vettél (a 90/92,5-est) és ezt lőjétek be. (nem sokkal megy "rosszabbul" mint a nyitott és "lent" kicsit nyomatékosabb is)
Ennél a főfúvókák:90/92,5
A levegőé: 117,5
A tű: 5CZ2 és a középső beszúrásba megy a lemez
A kev. csavar 2,5 fordulat kifelé (de 2,5-3 között lehet)
A többi cucc ugyanaz.
Ha nyitott:
Főfúvókák: 107,5/110 (de jó négy 110-es is)
Levegőé:115
Tű: 5CZ2 és felülről a negyedikbe megy a lemez
Kev. csavar: itt is 2,5-3 ford.
A képen egy fojtott csonk van, a nyitottnál szemből nézve szinte a gumigyűrűig ki van bővítve a furat. (ha belenyúlsz a szívócsőbe akkor a fojtottnál érezni fogsz egy "lépcsőt" míg a nyitottnál a szívócső furata ugyanakkora mint a hengerfej furata)
Ennyi hulladékot egy rakáson!