Nem azért mondtam, de nem lenne hülyeség.
Viszont kompressziót (és karbi állítást is) csak szelephézag ellenőrzés (esetleg állítás) után.
Én itt Kaposváron rengeteget szoptam a karbi beállítással. (Otthon addig tekergettem amíg nem ment a 2-es henger)
És a végén Pécsre vittem el egy helyre ahol jól megcsinálták.
Ha a szerelő érti hogy miről van szó akkor nem kérdez, hanem megnézi a gyári értékeket, és belövi a vasat. Ha nem érti akkor kérdez ilyeneket, de akkor nem szabad rábízni, mert ezt szerintem nem lehet könyvből megcsinálni. Ugyanis egy 20 év körüli gépnél biztos nem egyformán kopottak a hengerek, tuti nem teljesen azonos az égés. Az alap hogy kellene nézni a CO-t is, és ahhoz beállítani a karbit. Amennyiben tök egyformára beállít mindent szinte biztos sántítani fog a dolog.
Sziasztok.elvittem a mocimat a szerelöhöz hogy csináljon rà alapjàratot.elvittem egy másik karbit is hogy a kettöböl rakjon össze eggyet.össze is rakta csak nem tudja hogy mijen èrtèkeket álitson a karbinak.a karbin 2lf felirat van ami 90,ès 92.5fuvokákkal jöttek ki,de az enyèmbe 110 van mind a nègyben.a bontot karbiba amit a membránok miatt vettem azokba van 90,ès a92,5.àllitàsa szerint ebbe nem is ez a karbi valo.az èn tudomásom szer
int ez a tipus több féle karbival jött ki attol függöen hogy hova gyártották
öket.akkor most mit álitson hova ès milyen fuvokákkal ez lenne a kèrdès.
Gondolkoztam, melyik legyen az 1. pont, aztán ez lett, mert jól döntőkből van itt több, de ilyen csinosból csak P071, de ezennel ő most már csak második
Viszont kompressziót (és karbi állítást is) csak szelephézag ellenőrzés (esetleg állítás) után.
Én itt Kaposváron rengeteget szoptam a karbi beállítással. (Otthon addig tekergettem amíg nem ment a 2-es henger)
És a végén Pécsre vittem el egy helyre ahol jól megcsinálták.
Ha a szerelő érti hogy miről van szó akkor nem kérdez, hanem megnézi a gyári értékeket, és belövi a vasat. Ha nem érti akkor kérdez ilyeneket, de akkor nem szabad rábízni, mert ezt szerintem nem lehet könyvből megcsinálni. Ugyanis egy 20 év körüli gépnél biztos nem egyformán kopottak a hengerek, tuti nem teljesen azonos az égés. Az alap hogy kellene nézni a CO-t is, és ahhoz beállítani a karbit. Amennyiben tök egyformára beállít mindent szinte biztos sántítani fog a dolog.
int ez a tipus több féle karbival jött ki attol függöen hogy hova gyártották
öket.akkor most mit álitson hova ès milyen fuvokákkal ez lenne a kèrdès.
2: jól döntöd a géped
Gondolkoztam, melyik legyen az 1. pont, aztán ez lett, mert jól döntőkből van itt több, de ilyen csinosból csak P071, de ezennel ő most már csak második
Kb. mikor leszel elérhető?