hajdúszoboszló nagyon messze van, a gsxf-fel már beszéltem. kereskedő, beszámította kocsiba negyvenes faszitól, aszonta tiptop, az egyik telószimering eresztett kicsit, de az kemény párezer lehet ha nagyon szar már De azért a trapézlámpás fzr1000, odabaszósabb.
Azért érdekelne.
Megnézném a bakelitté keményedett gumikon a 94-es gyártási évet, a kifogástalan e-h féktárcsákat, a gyári fékbetéteket a beállt-berohadt fékdugattyúkkal, a kartonpapírrá száradt-keményedett karburátormembránokat, a karcmentes telószáralkat, a letörlés után gyári új állapotúnak tűnő kábelköteget és ugye a karcmentes idomokat meg a plexit.
Én ott kezdeném hogy megnézném hogy az egyik trafóról az 1-4-es, a másikról meg a 2-3-as henger gyertyára megy-e a gy.kábel. Ha így van akkor az még megeshet hogy egymással vannak felcserélve.(akkor a másik trafóét teszed az 1-4-re)
Minden egyéb esetben az a jelenség játszik amit te is gyakorolsz pár napja, azaz b.szik beindulni.
És ne húzz neki szivatót ha indítgatod, vagy esetleg egy egész kicsit.
A melegítés amúgy jó ötlet,amikor az enyém volt szelephézagos,az se indult be,pedig tologattuk is Zsoltival.Aztán másnap kínomban beraktam a hőlégfúvót a kipufogó csövek magasságába,egy óra melegítés után elsőre elkapta.Mérj kompressziót,az sokat elárul,ezek kicsi hengerek,itt már kis veszteség is sokat számít.
Megnézném a bakelitté keményedett gumikon a 94-es gyártási évet, a kifogástalan e-h féktárcsákat, a gyári fékbetéteket a beállt-berohadt fékdugattyúkkal, a kartonpapírrá száradt-keményedett karburátormembránokat, a karcmentes telószáralkat, a letörlés után gyári új állapotúnak tűnő kábelköteget és ugye a karcmentes idomokat meg a plexit.
http://youtu.be/VrZ4sMRYimw
Minden egyéb esetben az a jelenség játszik amit te is gyakorolsz pár napja, azaz b.szik beindulni.
És ne húzz neki szivatót ha indítgatod, vagy esetleg egy egész kicsit.
Mert akkor minden fa szállna... :))