nya, lezongoráztam mindkét motortulajjal a holnap kora délutánt. mia elkérte magát melóból, délre megyek érte, onnan megnézzük az 1100-ast, és szaladunk le ceglédre.
az 1.1-es tetszik, hogy nagy böszme, bár képen alattam nem ütött akkorát, mint tologatva. 260kg... elég férfia érzés, és nagyon durvát lép alulról. imádom az elektromos plekót, meg a dobozokat, az autós műszerfalat, meg a nagy buta formát. viszont aggaszt a recsegő sebváltás, nincs kedvm szerelgetni, bár valszeg mégha valami kopott, cserés is megérné pénzileg, meg képről az egész vas kopottabbnak tűnik mint az fzr.
az fzr igaszi buszoscsávómotor, évi egy-két ezer km, hetente kicsit beindítgatva, olyan sanyiformának tűnik a pasas. pozitív, hogy a váltóproblem megcsinálva vagyon, és akkor már meg is gyűrűzték, meg gondolom megnéztek, beállítottak mindent ha már szét volt borítva, de pont ez a veszély is, hogy ábrusosan, avagy a magyar rögvalóság szerint lett-é a művelet elvégezve. plusz az nagyFZR volt nekem mindig is A gyorsaságimotor, gyerekkori álmom válan valóra, csak már óvatosabban vásárolok mint akár 3-4 éve, nem szeretnék csalódni.
miával is beséltünk róla sokat, és arra jutottunk, hogy ha csak 4-5 évig itt lesz a motor, 50ezer ft elhanyagolható ennyi időre vetítve, ha kicsit is jobban tetszik. az 55ezer km meg elég hihető az fzr-nél is, mivel 8 éve van a faszinál, 30ezer környékén vette, nem sokat ment vele. idén valami 600km-t. ha csak egy bő százast elgurul, az nálam még 5 év. (akkor majd visszatekerjük 40-re, és eladjuk ) plusz az fzr-re gumit is jobban lehet szerezni, mint 16collos virsligumás gsx-re. Túrán viszont a gsx idomja, plusz egy ábrusítot kormány sokal ütősebb kombó.
uraim, holnap úgyfest véget ér az odüsszeiám, és hazatérek, csak a jó ajtót kell megtalálnom.
Gyula ne becsüljétek alá sportól lovagol a lába erösebb mint a mienk a bélát is megtartotta ment is vele az a baj hogy hosszú neki meg nem mai motoros már ő se.
Megtaláltam,azok a párnás képek nagyon cukik!
Viszont az alakod elnézve neked még egy 600-ast is sokallok,az még 206 kiló,neked egy könnyebb gép kellene,mert nehezen bírnál vele.
az 1.1-es tetszik, hogy nagy böszme, bár képen alattam nem ütött akkorát, mint tologatva. 260kg... elég férfia érzés, és nagyon durvát lép alulról. imádom az elektromos plekót, meg a dobozokat, az autós műszerfalat, meg a nagy buta formát. viszont aggaszt a recsegő sebváltás, nincs kedvm szerelgetni, bár valszeg mégha valami kopott, cserés is megérné pénzileg, meg képről az egész vas kopottabbnak tűnik mint az fzr.
az fzr igaszi buszoscsávómotor, évi egy-két ezer km, hetente kicsit beindítgatva, olyan sanyiformának tűnik a pasas. pozitív, hogy a váltóproblem megcsinálva vagyon, és akkor már meg is gyűrűzték, meg gondolom megnéztek, beállítottak mindent ha már szét volt borítva, de pont ez a veszély is, hogy ábrusosan, avagy a magyar rögvalóság szerint lett-é a művelet elvégezve. plusz az nagyFZR volt nekem mindig is A gyorsaságimotor, gyerekkori álmom válan valóra, csak már óvatosabban vásárolok mint akár 3-4 éve, nem szeretnék csalódni.
miával is beséltünk róla sokat, és arra jutottunk, hogy ha csak 4-5 évig itt lesz a motor, 50ezer ft elhanyagolható ennyi időre vetítve, ha kicsit is jobban tetszik. az 55ezer km meg elég hihető az fzr-nél is, mivel 8 éve van a faszinál, 30ezer környékén vette, nem sokat ment vele. idén valami 600km-t. ha csak egy bő százast elgurul, az nálam még 5 év. (akkor majd visszatekerjük 40-re, és eladjuk
uraim, holnap úgyfest véget ér az odüsszeiám, és hazatérek, csak a jó ajtót kell megtalálnom.
Viszont az alakod elnézve neked még egy 600-ast is sokallok,az még 206 kiló,neked egy könnyebb gép kellene,mert nehezen bírnál vele.