Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt itt valaki, aki egy rendszámból meg tudta mondani a jármű adatait, tulaját, stb, jól emléxem?
Akkor jelentkezzen hirtelen
- Anya, apa miért kopasz?
- Mert sokat gondolkodik.
- És neked miért hosszú a hajad?
- Na, menjél szépen játszani.
Jól leszerveztem csütörtökre buszt, pénzt, mindent, 1.1-es rá is ér, persze az fzr-es buszvezező aznap doldozik. Kurvaélet. Most indulhat a matek.
Robertgiga 65 szín izom
Kösszi Gyulám de már vettm ma
Majd küldj egy levelezési címet, hova adjam fel.
Egyelőre megrendelem ide.
(remélem idén még lesz szállítás, mert ha nem szopás van)
Köszi emre! Ezek kellenének ha elkezdesz dolgozni:

2db 34x50x7mm "ASL" 9451345 368,-Ft +áfa
2db 34x50x10mm "L" 945360 121,-Ft +áfa
2db 33x50x10mm "ASL" 9451336 368,-Ft +áfa

Tankeső!
Itt malackergetőben Skf,Fag meg Ina van,ezek bírják a hajtást,de az illesztési érték se mindegy.Villanymotorokhoz C3-ast rendel a főnök,de volt már bent CX-es is.6005,6304 Fag van,ha kell postaárban küldök.
Thomas 95
Me baszod ami hozzám kerül jármű azt mindneki csak elötte használta de költeni senki nem akar semmire csak had menjen .Jó kiváltság képpen a Jettába valami mindegy alapon lett csapágy mert annak téynleg mindegy csak menjen de abban már a második is van cserélvel kb6 év alatt
Pisti, ha mindig csak a legjobb kerül bele, akkor minek kell cserélni? Annyi sokat mész? Azér a jóknak nem 10ezret kéne bírni...
Én csak az MZ háccsó csapággyal szoptam anno, azt 2x cseréltem, 2dikra egy drága, és az meg is maradt benne, az ócó 1 hetet ment, és eltört.
Képet?
Én nem vitatom senki termékét söt mindenki azt tesz be amit csak akar de az én motoromban ha egyszer másé lesz senki nem talál szereléskor más csapágyat .Nincs pénzem és nem azért mondom ,hogy nagyzoljon az ember de ezzek mindig is csucskategoriásak voltak és nem a semmiért .Ha tetszik ha nem ezek kézelfoghato tények!
Sziasztok! Elkészült a vasam majdnem teljesen. Egy régi FZR 400as alu deltabox vázba került bele a 3HE -s 600as blokk. Teljesen át van kábelezve. Tulajdonképp az összes csavar ki volt szedve belőle. Teljesen fel van újítva az egész, csapágyak porvédők szimmeringek minden. Készen vagyok az idomokkal is. Kicsit hosszas volt, mert úgy hegesztgettem össze műanyagból a sablonokat, a fejidomot meg faragtam ki púrhabból. Nem volt kis munka. Egyetlen gondom van vele, hogy a motorblokk 5000 fordulat felett nem csinál semmit. Pontosabban csak durrog, csattog. Már a karburátorokkal mindent megpróbáltam így az elektronikára gyanakszok. Vadi új gyertyák vannak benne. 5-6000 ig gyönyörűen jár a motor, gyönyörűen húz, de magasabb fordulaton, ledadog, és csak durrog meg lángokat dobál a kipufogó... Tud valaki esetleg 3HE -s elektronikát? Vagy van valakinek egyéb ötlete? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
Vagy a már említett kettőt ha nincs FAG.
Én FAG-ot használok ha van abban a méretben amiben kell. Árban kicsit olcsóbb és a minősége is jó. (sok éves tapasztalat)
Én abbol tudok meriteni amit tapasztaltam nem abbol amit mondnak meg papirokbol elolvasok.
Pl 250 TZ főtengely csapágy Német 2.5 év után kuka azt Koyo ennyi.Nincs mit hozzá fűzni. A vf be raktam kerékcsapágynak németet mikor eladtam már letyeget. 150 Tz középkategoriás cse csapágy lofaszt sem ér . A régi DDR német csapágy az még csapágy volt
Az elmult sok évben amibe Koyo és SKF lett rakval sosem volt vele baj. A többi az már akkor lötyög mikor még be sem teszed .Most éppen azt kerestem amit olvastam de nem találtam meg de megfogom akkor belinkelem neked. Csapágy mínősitésről! Az SKF és a Koyo az nem csak a nevéért 3 szor annyi mint a többi.
az is épp ilyen mint ez: kínai
Csövi vagy ?