Olcsó,de 3-4 éves gumit már ne vegyél mert álltában is öregszik,és megkeményedik,alig fékezel és már meg is csúszott.Jó,terepen elmegy,de ugye ezt nem terepmotora vennéd.
Jó reggelt!Lehet kapni az alábbi gummát,ennél szélesebb már nehezen kezelhető,és ez meg is emeli a hátulját1.4 centivel,nekem is 160-as van fenn,de kanyarokban birkózós.És újat javaslok,használtba nem látsz bele,nem tudod van-e belső hibája,ha elszállsz 220-nál, nem kellemes. http://www.r17.hu/index.php?op...
Komolyan Kérdezd meg Zsotíít reggel felkeltünk reggeli azt ugorjunk ell egy gyors körre hidegen téptük a száját 200 felett szó szerint szét rágta a gumi felsö rétegét.
Mikor zsotííval motoroztunk én arra is választ kaptam ,hogy mért nem lehet Slicket utcára rakatni mért tiltják. Mikor hidegben elmentünk szo szerint 5km után szét rágta a Slick gumi felsö rétegét. Mig ilyen a normális utcainál nincs . Tehát nem hiába az pályára valo és elölmelegitővel illik használni. Vagy bemelegitést igyényel. Hideg aszfaltnál nem is tudom mi lenne a Slickel komoly tempot motorozval
Meg persze nálad 600-as ! Áhá! Hát nem tudom lehet jó de nagyon max . Én 170 nel probálnám meg egy bizonyos utszakaszon azt utána bele a 180 as és ujbol ugyan azt . Mekora a felnid ?
Hát ez igy nehéz milyen a gyári? Meg probálva lehetne érezni én mikor tettem fel 190 est a 180 helyett majdnem meg kellett erőszakolni ,hogy ivre fogjam.pedig csak egy cm. Mikori a motor Évj. Mert vélemyénem szerint a sportnál és a 2000 elöttieknél maga váz sem 190 re lett tervezvel. Mert a váz is számit nem csak hogy belevágunk egy olyan villát ,hogy beleférjen azt kész . Persze saját vélemény! De azt tudom hogy feszitett temponál minden kisebb változást megérzek a motoron.
Szép napot mindenkinek
http://www.r17.hu/index.php?op...