Na mondom tegnap túrázgatás. Mentünk 1x csak pirostól elindulva Andi nem tud elindulni. Átvettem a gépét elindulok nék 3000ig dadogósan onnan meglódulva mint a sicc. Azán jöttünk le dobkőről és leállt az csak benzin hiba volt azaz a csap nem lett átállítva tarcsira. Utána molkúton pomázon leállt minden ok nélkül. Aztán beindult nehezen és haza mogyira onnan le fótra semmi hiba onnan vissza hozzánk és fel a ringhez de félúton magától leállt benzin ok csap ok csak bikára indult, vissza felénk megint leállt megint csak bika. Ma reggel töltés ellenőrzés 14 alatt kicsivel terhelés nélkül 2000es fordnál terhelve 14.1 Aksi ami benne van 12V/7Ahs utána gondoltam délbe rápróba en aksimmal 12/12 és azzal pöccre indult a motor se nyikinyikiinyikinyiki áh nyikinyikinyikinyiki brum hanem nyikibrumm de csak 2 henger 2-3 1-4 nem aztán 1es is melegedett 4 es nem na ennyi röviden
Nekem mikor ezzel szopatott, a trafón a saru szívózott. Rajta volt, de nem normálisan. Pl ha nagy bukkanóra mentem elment pillanatok alatt 2 henger. Néha visszajött, megint elment.
Lehet elöregedtek a trafók,és gyenge a szikra már,nekem is fehéres szikrát adtak,hol ment,hol nem.A gyenge akku is megviccelhet,én ugye kicseréltem az akkut 16ah-s zselésre,minden henger külön trafót kapott és két szikraközös gyertyákat,plusz egy maghajtó egységet fabrikáltam hozzá hogy ne terhelje túl a gyújtás modult.Ez az egy trafó-két hengerre szikra olcsó megoldás,de nagyon érzékeny,ha valami gyengül a láncban,akkor már bizonytalanná válik a gyújtás.Javaslok bele egy új akkut,aztán megnézni jó gyertyákkal milyen színű a szikra,vagy rá kéne mérni a trafókra multiméterrel,asszem primer ellenállás 1.8-2.2ohm között jó,szekunder meg 10000 ohm körül van jó trafónál.Majd este leszek még.
de indul beraktam Béla aksit azzal pöccre a 7Ah ami benne volt köszörülve indul. De nem megy 2 henger 1-4 es aztán megy az 1 es is de 4 es nem megy reggel még ment mind a 4 és nem csináltam semmit vele közbe.
Megnézetem és akkor mondtam 04es hézagok voltak 07 re állítottam és faszán ment is vele meg súber 1es volt 1 es keverékcsavarral beállítottam suber3 3 keverékre. tegnap párszor leállt és csak bikázva indult be ment sokáig és megint bekakkant. berakom 1es be elindul hörög aztán hirtelen elkapja és megy mint a mérgezett egér
Mikor 3 hengerezett az FZ 750-em,akkor
Engem például a gyertyapipa szivatott Én is azt hittem karbi,szét is dobtam 1 párszór,mert hol ment a henger hol nem,nagy gázra beindult
hideg indításnál nem,mire rászántam magam és kicseréltem,de előtte persze ezt is szétszedtem és megtisztítottam,de valószínűleg átütött már a pipa
Csak azért gondolom hogy itt lehet a baj mert ha üzemanyag lenne akkor az 1-ik henger csak-csak pöffenne,mivel külön karburátorok vannak,ami közös az pedig a trafó,és az 1-4 egy közös trafóról megy,
lehet nem kap áramot a trafó.
Gondolom levetted a gyertyapipákat és megnézted a szikrákat?
Igen ott van reggel még ment utána nem lett se mozgatva se semmi és kb 2ó múlva nem ment 2 henger aztán nagy nehezen 1 es rádolgozott de a 4. csövét meg tudom markolni.
Hali!
Az 1-4 1 trafóról megy nem?2-3 megint külön trafó!
Nem tudom hogy azt trafónak hívják egyáltalán?
Én megnézném a csatikat,gondolom itt is a levegőszűrő ház alatt van
Beraktam Béla aksiját mondanom se kell 1 nyomásra beindul a piros, de most se megy 2 henger azaz 2 középső megy az 1 es később és a 4 es meg nem megy lehet retkes a karbi vagy mi a genya lehet
Engem például a gyertyapipa szivatott Én is azt hittem karbi,szét is dobtam 1 párszór,mert hol ment a henger hol nem,nagy gázra beindult
hideg indításnál nem,mire rászántam magam és kicseréltem,de előtte persze ezt is szétszedtem és megtisztítottam,de valószínűleg átütött már a pipa
lehet nem kap áramot a trafó.
Gondolom levetted a gyertyapipákat és megnézted a szikrákat?
Az 1-4 1 trafóról megy nem?2-3 megint külön trafó!
Nem tudom hogy azt trafónak hívják egyáltalán?
Én megnézném a csatikat,gondolom itt is a levegőszűrő ház alatt van