Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért tiltáson ne járasd percekig, nem muszáj azt a 15.3 V-ot kicsalni belőle...
Ilyen fordulaton a generátor lead vagy 80 voltot, 15 volt megy töltésbe, a többi megy a hőbe....
A generátorról sokkal több jön le szabályzás előtt váltófeszként.
Most a miénkről van szó.
Hm. Kiváló ötlet! (neked is hiszünk mert Kinga is veszett jól néz ki!)
De nekem más a generátorom, nekem nem olyan mint a hatszázé... Persze szívesen megmérem ha akarod, enyém tutkó jó amióta megcsináltam.
Ma az akksin mértem (ezresen) 15,2V-ot.
Mérnél holnap a tiéden egy töltőfeszt. világítással és anélkül?
Pupi mondja hogy 14,8-15V szabályoz le világítással, anélkül 14,4V körül van.
Ma mutattam neki az enyémet, dettó ugyanaz.(én is sokalltam az autók 14,2V-jához képest)
A tiédet elfogadnánk etalonnak mert Kriszti olyan kedves és csinos lány.
rohadjak meg, megmérem nektek holnap.
Ha annyit mérsz akkor megkapja. A voltmérő nem hazudik.
a 250 meg a 20-at
Csak mondtam egy számot.
A 400 as az kipörgi a 16 ot azt tudom
rendbe van, de ha ez a fesz váltó, és ez jön le a generátorról... Ha ezt még egyenirányítod, szabályzod, akkor egy halom voltot hővé alakítasz. nem bizti ám, hogy ezt a fesz-t az akku megkapja...
Na közben meg adtad a választ
Persze...üzemi körülmények között nem jellemző, legfeljebb csak kis ideig.
Meddig pörög amugy a vas Tomas? Probáltad már ?
12.5 -nél leszabályoz.
Hát ha 16 ezernél jöhet elö akko jobb a helyzet
Tökömet érdekli a német a lényeg " az aksi celláinak nem jó a 14.7 feleti feszültség"
Az nem jellemző. Legfeljebb 16000-es fordulaton akkor tölthet annyit. Az ezresnek szabályozva van a gerjesztő tekercse, a hatszáznak állandó a gerjesztése és a lejövő fesz van szabályozva....
oké, de mit jelet pontosan az a német szöveg előtte?
Én is így tudom az autós dokumentációkból de látod, ezt írja a Service Manual.