Igazából olajra kell figyelni. meg a 2es fokozatra ne gyilkold 2 be mert úgy jársz mint én hogy kuka lesz. Gondolom volt már motorod akkor ugyan azok a figyelmességek amit megérdemel egy gép. Nagyon nincs ezekkel hiba.
Szóval akkor én, de én nem vagyok az a nagy karbantartó
Azért írom, ami sztem fontos.
Olaj: az legyen benne, a kis ablak tetejéig öntsd, és 20W-nél ne legyen kisebb, és ásványi, az új és drága olajat enni fogja.
Olaj 2: a fékekbe, kuplungba is illene cserélned, ki tudja, mi van benne, nem drága.
Olaj 3: meg a telóba is fontos, hogy jó legyen, mert kevés olajjal instabil lehet.
Lánc legyen lefújva, a gumi legyen fiatal, a többi nem fontos
Bakosi
[150029] tegnap 22:39
Az olajra ! Ha szerese akko adni köl nekije had igya
Azért írom, ami sztem fontos.
Olaj: az legyen benne, a kis ablak tetejéig öntsd, és 20W-nél ne legyen kisebb, és ásványi, az új és drága olajat enni fogja.
Olaj 2: a fékekbe, kuplungba is illene cserélned, ki tudja, mi van benne, nem drága.
Olaj 3: meg a telóba is fontos, hogy jó legyen, mert kevés olajjal instabil lehet.
Lánc legyen lefújva, a gumi legyen fiatal, a többi nem fontos
Tegnap este már írtam,csak a nagy udvarlásban lehet átszaladtatok rajta
Most lettem boldog tulaja egy 1000-es exupnak.Kérlek okosítsatok ki a karbantartásról,mire figyeljek!
Köszi:Gabi
A végsúllyal mi legyen?