Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mentem vissza melózni.


Sziasztok!


Nézzétek a Giro-t Tök jó szakaszok jönnek.
Ne legyél ideges,én sem vagyok az. Nem kínálom,mert nekem az nem jó. Sokba kerül,nem szeretem ha a szél lökdösi a fejem jobbra balra,és a jogsi is kell a munkához. Meg egyébként is. 1x már mente 150-nel vele,egy pillanatig.
Elhozza,itt hagyja két napra én meg önköltségi áron kitakarítom belőle a kormot. (fizeti a benzint meg a pályamatricát az M6-osra )
1x kínáld meg és meghálálja hidd el
Nem fog lerakódni,és 90-100 pont elég.
Bazze a max fogyasztást ne nagypapi módba nézzétek, adjatok 1 motort és 10fölé viszem nektek nyelezve lenyeli a 10et simán
tavaly ősszel megálltam vele ausztriából hazafele szombathelynél az omw kúton tankolni,egy alfa brera-s gyerek odajött megcsodálni,kérdezte,nem eladó-e,mondtam neki egy szemtelen 1.190.000-et,ő elugrott lóvéért,én meg az asszonnyal ketten a gpz-vel jöttem haza:-))
Lett belőle egy kis pótlással egy merci alkalmi áron,ki akartam hagyni a szezont,mert lakást újítok fel,de a főnököm elutazott,egyedül maradtam,így lett egy kis okosságom
Dióhéjban
Az enyém 4,5-5 l/100km Több még sose volt. Mondjuk nem gyilkolászom.
120/180
Majd ha nem megy 90 felett mert 17kg korom rakódik le benne akkor ne sírjál
Zsóti tied innyektoros bazze. 10l ha téped nekem is benyalta a 10et mikor jáccó módra kapcsoltam 6l ha nagypapa stílusba mész
Ezt viszont rosszul tudod. Nem lesz annak a motornak semmi baja,ha nem forgatom hülyére,nem kormosodik el se a kipu,sem a szelepek,mert nem erőltetem,csak könnyedén motorozok vele. A túraenduró meg nem tetszik,és ha másik motorról lenne szó,csakis valami yamaha gts,vagy afféle forma gép jöhetne szóba. De mivel maximálisan elég a Frézi,(még az első lámpája is ) szó sincs a cseréről.
Különben is nagyon kell rá vigyáznom,mert jelen helyzetben nem állna módom másik motor vásárlására.
FZR250-hez van egy kevés anyagom, Japánul tudsz?
A fogyasztásod pöppet sok.
Nekem a 12-es 10l- gyilkolva volt. 6 körül meg kéék állnia.
120 elöl, 180 hátul.
hátul 180, e: 120/70
Apropó, te mit akarsz ezzel a vassal, a Z750 fiatalabb, jobb, vagy ahelyett lett, vagy mellé?
én is a folyadékcserében bízom,
a gumiknál ti milyen méretet használtok?hátra 170/60/17?előre?
Nekem a fékfolyadék csere sokat javított a féken, feszesebb lett, nem nyúlós. Meg kéne nézned a betéteket is, nincs-e feltükrösödve és megégve. Kis csiszolópapír csodákra képes.
Olyan nem lesz, mint egy új R1-é, de azért elmegy (legalábbis ezt mondják a többiek, nekem nem az eredeti van rajta)
Parod meselte a talin, hogy szabira mentel aznap! .
nekem nem tölti be:-(
Gyerekesek vagytok.