Szeva! Ha egyeltalán nem indul szerintem gyujtást nézd meg,a karbikat persze takarisd ki ,de szerintem attol kellene mennie. / az enyém beindult 3 hengerrel is és alacsony benzinszinttelis nyélgázon Nem hiszem hogy mind a négy karbi teljesen el van dugulva,köhögve prüszkölve mennie kellene,szerintem gyujtás,központi jeladó,vagy valami központi dolog,az elektronikához nem annyira értek.
R-19 fogyasztás
Napi 7,5 km-t megyek vele a munkahelyemig majd vissza, ezen kívül megy a tökörészés lámpától lámpáig Dunaújvárosban.
A jobb oldalon a megjegyzés ikonra mutatva (a fehér "felhő") lehet látni hogy mikor volt benne bioetanol keverék.
Szia!
Köszi az infót, de motorikusan nem piszkáltuk a gépet, igazából a blokkot is csak anynira "kaptuk szét", míg a tömítéseket megcsináltuk..
Tehát akkor lejött szelepfedél...
Van valami tipped, hogy hol tapogatózzak?
Egyesek azt is mondták, hogy lehet csak egy karbitisztítás kéne, azt holnap mindenféleképp megejtem...
Ugyanilyen van eladó egy cimbimnek. 20ezerért ha kell valakinek.
Én nem így szoktam. Meg tudok állni lámpaváltásig simán. Még tovább is.
De esni sokkal nagyobbakat szoktam
http://youtu.be/GPV3QFu6mEI
Napi 7,5 km-t megyek vele a munkahelyemig majd vissza, ezen kívül megy a tökörészés lámpától lámpáig Dunaújvárosban.
A jobb oldalon a megjegyzés ikonra mutatva (a fehér "felhő") lehet látni hogy mikor volt benne bioetanol keverék.
Köszi az infót, de motorikusan nem piszkáltuk a gépet, igazából a blokkot is csak anynira "kaptuk szét", míg a tömítéseket megcsináltuk..
Tehát akkor lejött szelepfedél...
Van valami tipped, hogy hol tapogatózzak?
Egyesek azt is mondták, hogy lehet csak egy karbitisztítás kéne, azt holnap mindenféleképp megejtem...