Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóóóóó reggelt!
Szeva! Ha egyeltalán nem indul szerintem gyujtást nézd meg,a karbikat persze takarisd ki ,de szerintem attol kellene mennie. / az enyém beindult 3 hengerrel is és alacsony benzinszinttelis nyélgázon Nem hiszem hogy mind a négy karbi teljesen el van dugulva,köhögve prüszkölve mennie kellene,szerintem gyujtás,központi jeladó,vagy valami központi dolog,az elektronikához nem annyira értek.
Emre megvetted a cuccot ?
Pedig itt megtudnád mutatni a Kawasaki új generácioját
OK tesa talizunk ott előtte megbeszéljük
Azt hiszem én ott leszek és akkor indulok is. Szerintem Ati is.
Téleg nősülsz?
Protektor

Ugyanilyen van eladó egy cimbimnek. 20ezerért ha kell valakinek.
Sziasztok!


Én nem így szoktam. Meg tudok állni lámpaváltásig simán. Még tovább is.

De esni sokkal nagyobbakat szoktam Hisz tudjátok.
és?
csumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
szevasztok
psz psz figyi a cuccok Ivántól megjöttek Szerjózsa megy érte este és a megbeszélt helyen időben átadja neked
R-19 fogyasztás
Napi 7,5 km-t megyek vele a munkahelyemig majd vissza, ezen kívül megy a tökörészés lámpától lámpáig Dunaújvárosban.
A jobb oldalon a megjegyzés ikonra mutatva (a fehér "felhő") lehet látni hogy mikor volt benne bioetanol keverék.
Akkor ott valami nagyon el volt qrva.
szia! szerintem olvasd el ezt http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080813/
9 liter vagy felette városban a kisebb kasznival clió (tapasztalat)
Szia!
Köszi az infót, de motorikusan nem piszkáltuk a gépet, igazából a blokkot is csak anynira "kaptuk szét", míg a tömítéseket megcsináltuk..
Tehát akkor lejött szelepfedél...
Van valami tipped, hogy hol tapogatózzak?
Egyesek azt is mondták, hogy lehet csak egy karbitisztítás kéne, azt holnap mindenféleképp megejtem...