Sziasztok!
Pupunak igaza van kifele ha kivetted alól a csavart és a biztosító gyűrűt felül a szárból akkor szét tudod húzni. Visszafele satuba befogtam az alját és a régi szimering közepét kivágtam a gumirészét és azzal ütöttem vissza egy tüskével óvatosan hogy a telószárat ne sértsem meg
az már kicsit sok lenne:-)tartok tőle,hogy a féknyereg felfogatása sem stimmelne...valahogy mindig olyan motorom volt csak amiben sima teló volt,még a fiatalabbakban is,kiváncsi lennék mennyit számít...az biztos,hogy ha ott folyik az olaj az szarabb..
porvédő kell,mert szét van rohadva,kilóg belőle az acélgyűrű, a rozsdalé folyik a telóba:-(
a telószár picit karcos,remélem ki tudom polírozni,a szimmeringhez célszerszám kell,amit nem szeretnék csavarhúzóval helyettesíteni,mert nem akarok több kárt csinálni,mint hasznot, a fordított teló akkor kilőve:-(
remélem nem lesz szükség másik szárra,ha igen,akkor kereslek,hogy a beteg nagymamám tolószékébe kell,hogy el tudjon menni a templomba az fzr-esekért imádkozni
Porvédőre rá se bassz, a szimering csere kell, meg friss olaj.
De előtte nézd meg a szárakat, nincsenek-e felverődve, mert akkor valóban felesleges az új szimering bele, úgy is szét fogja szedni pár km után.
A fordítottat nem tudod pikk-pakk beletenni. Kicsit rövidebb ha jól sejtem, más a villanyak stb.....szóval flex, köszörű, anyázás.....
Ha jók a szárak akkor a szimering cserét meg tudod otthon is csinálni, legfeljebb majd online segítünk.
Ha nagy a baj nekem is van itthon egy 43-as kpl teló raktáron, bár nem akartam eladni.
köszönöm a gyors segítséget...
még egy gondom van:
az első telóm folyat,utána jártam:a porvédők:7700 Ft(csak gyári van),olajlehúzó(3400 Ft gyári,2700 utángy.),teflongyűrű15000(gyári)+olaj+munkadíj,ezt nem úszom meg 35000 alatt....viszont találtam komplett telószárakat,hibátlanok,viszont már az újabb típúsba való fordítottak,ez összesen lenne 25000.-
A kérdés:csereszabatosak egymással vagy csak szopnék,bele se kezdjek...
Természetesen megvan a talpuk is,csak az nem látszik a gumi védő borítástól.Mivel téged még nem ismerlek utánvéttel nem küldöm,kérlek küldj el a címemre 3410 ft-ot,és amint megkapom máris postázom.Címem:Törjék Gyula,Szeged,6722,londoni körút 24.fsz.1.Köszi!
de itt az otthon megoldható szinkronizáló
http://youtu.be/Hd8vwlSbHbI
Pupunak igaza van kifele ha kivetted alól a csavart és a biztosító gyűrűt felül a szárból akkor szét tudod húzni. Visszafele satuba befogtam az alját és a régi szimering közepét kivágtam a gumirészét és azzal ütöttem vissza egy tüskével óvatosan hogy a telószárat ne sértsem meg
a telószár picit karcos,remélem ki tudom polírozni,a szimmeringhez célszerszám kell,amit nem szeretnék csavarhúzóval helyettesíteni,mert nem akarok több kárt csinálni,mint hasznot, a fordított teló akkor kilőve:-(
remélem nem lesz szükség másik szárra,ha igen,akkor kereslek,hogy a beteg nagymamám tolószékébe kell,hogy el tudjon menni a templomba az fzr-esekért imádkozni
De előtte nézd meg a szárakat, nincsenek-e felverődve, mert akkor valóban felesleges az új szimering bele, úgy is szét fogja szedni pár km után.
A fordítottat nem tudod pikk-pakk beletenni. Kicsit rövidebb ha jól sejtem, más a villanyak stb.....szóval flex, köszörű, anyázás.....
Ha jók a szárak akkor a szimering cserét meg tudod otthon is csinálni, legfeljebb majd online segítünk.
Ha nagy a baj nekem is van itthon egy 43-as kpl teló raktáron, bár nem akartam eladni.
még egy gondom van:
az első telóm folyat,utána jártam:a porvédők:7700 Ft(csak gyári van),olajlehúzó(3400 Ft gyári,2700 utángy.),teflongyűrű15000(gyári)+olaj+munkadíj,ezt nem úszom meg 35000 alatt....viszont találtam komplett telószárakat,hibátlanok,viszont már az újabb típúsba való fordítottak,ez összesen lenne 25000.-
A kérdés:csereszabatosak egymással vagy csak szopnék,bele se kezdjek...
mivelhogy ugyanonnét vettük Gyulával