Jaszikám összintén szolval agyilag ma nem fogom az adást hiába olvastam amit irtál De holnap délutánra kitisztul a vevőm azt találgatok neked hibákat . De nem likas a membrán most ebben az esetben talán ha ez meg nyugtat
unokatesóm sara. én montam nekije
füst: valamellyest kopott motor. nekem is ezt csinálja
durranás: az üzemanyag a kipufogódba robbant
ábrusunkat idézem, valami ilyesmi lehet a Te füstölésed oka is:
"Sztenderen jár, húzol egy kövérebb gázt majd visszaengeded a markolatot és ha visszaesett a fordulatszám akkor húzol egy kis gázt.
Ha sűrű kékesfehér füst jön ki a kéményből 2-3 mp-ig majd megszűnik, akkor azt a kis olajat a szelepszár szimeringeknél kapta be amikor visszaengedted a gázt.
Menet közben motorféküzem után ha gázt adsz és vastagon füstölni kezd pár mp-ig akkor ugyanez a helyzet."
De srácok az normális, hogy ilyen üresben egy komolyabb pörgetésnél (9-10-11 000) szürkés füstöt tol? ma indításkor meg olyant durrant mint az állat.pedig csak az ac-t toltam fel, szivató ráhúz és gomb megnyom.teker, teker, durran. aztán 3x próbálkozásra indult szépen. utána meg megint csak bár akkor már meleg volt.nem akarom h baja legyen!
aszongya Gyöngyösi olaj nélkül járatták, hogy a bűr hülne rája amék ekkora barom volt.
főtengő szétkopfa, dugó megrepedve, hengerfej kuka. állitólag jelen állapotába a szelepkig else nagyon jut az olaj. Ja, és ugye ami az első perctől világos. kiegyenlítő tartály el van repedve, a gyútáskapcsoló szar, a vázat hegesztették. Nos igen. Bele lett nyulalkodva a tutiba szépen. mondhatni 2 kézzel.
Na tünet a következő:
Karbiszinkron megvolt. Mindegyik fajintos. A motor 1-6-ig gyönyörűen reagál gázra, gyorsul mint amelyiknek kell. Viszont 6.-ban a legészrevehetőbb, de a többinél is megvan kissé, hogy palógázról visszaengedve motorfékre, majd újra rátépve a gázt, torpan a szemétláda, majd meglódul. Autót utolfogva, majd előzve ez elég kellemetlen eseménysor lehet. Viszont ha csak szépen húzom nem rátépem "viszonylag" gördülékenyen kigyorsul... Membránszakadás?
Szasztok!Milyen tartalék van ezekben? 90 1000 exup. lehörög a motor,átkapcsolom,de meg kell állni,gyújtás le-fel ,AC megy motor indul,idegből megzavar,körforgó körbe lapra téve,hörög harákol,leáll.gyújtás le-fel,AC megy motor indul,megy tökéletesen.Kisebb átmérőjű a tartalékcső,és nem bir teljes mennyiséget szivni az AC,vagy mi?
füst: valamellyest kopott motor. nekem is ezt csinálja
durranás: az üzemanyag a kipufogódba robbant
ábrusunkat idézem, valami ilyesmi lehet a Te füstölésed oka is:
"Sztenderen jár, húzol egy kövérebb gázt majd visszaengeded a markolatot és ha visszaesett a fordulatszám akkor húzol egy kis gázt.
Ha sűrű kékesfehér füst jön ki a kéményből 2-3 mp-ig majd megszűnik, akkor azt a kis olajat a szelepszár szimeringeknél kapta be amikor visszaengedted a gázt.
Menet közben motorféküzem után ha gázt adsz és vastagon füstölni kezd pár mp-ig akkor ugyanez a helyzet."
De srácok az normális, hogy ilyen üresben egy komolyabb pörgetésnél (9-10-11 000) szürkés füstöt tol?
főtengő szétkopfa, dugó megrepedve, hengerfej kuka. állitólag jelen állapotába a szelepkig else nagyon jut az olaj.
Karbiszinkron megvolt. Mindegyik fajintos. A motor 1-6-ig gyönyörűen reagál gázra, gyorsul mint amelyiknek kell. Viszont 6.-ban a legészrevehetőbb, de a többinél is megvan kissé, hogy palógázról visszaengedve motorfékre, majd újra rátépve a gázt, torpan a szemétláda, majd meglódul. Autót utolfogva, majd előzve ez elég kellemetlen eseménysor lehet. Viszont ha csak szépen húzom nem rátépem "viszonylag" gördülékenyen kigyorsul... Membránszakadás?