Polgárdiban egy Kymco choppert pörgettek álltában,míg az egyik gyertya el nem cseppent,és kilyukasztotta a dugattyút.Őszintén meg is érdemelte a tulaj.
Csak megszorul a dugattyú.Ha szerencséd van visszahűl és mehetsz tovább,de gyűrű is törhet.Nem vagyok kárörvendő,de jó volt látni,hogy a króm csili-vili chopperek vesztegelnek az út szélén,én meg az öreg 23-éves csotrogánnyal(meg a direktbe kapcsolt ventivel)
megyek tovább.
Kedves Adam,ha felmelegszik a vized akkor még ott van a ventillátor,de egy léghűtésesnek nincs csak a menetszél,akik kiálltak,a legtöbb chopper volt.Volt egy gyönyörű XJR1300-as gép,az felment a hegyre,de mondta a tulaj hogy határeset volt,ő is majdnem megállt lejjebb.
Jó az,csak nem hegynek fel,állandóan pörgetnem kellett,zabálta a benzint,még jó hogy tettem rá direkt hűtés kapcsolót,még lent Gyöngyösön be is kapcsoltam.Mátrafüredtől már egymás után álltak ki a gépek,felforrtak,főleg a léghűtésesek,ennél a tempónál egyszerűen nem volt menetszél ami hűtsön.
Csóközön,Gyuszkó is megjárta ma a Kékestetőt,de mégegyszer konvojba hegynek nem megyek.Az a 20-30 as tötyörgés hegynek fel nem Fzr-nek való.
Vannak itt képek is,állítólag 200 motort számoltak össze.
megérkeztünk a 2 napos mátra-bükki csavargásból,az fzr gyönyörűen muzsikált
mostanában nagyon rákaptam a kigyorsításkori keresztbe csapásra,nem lesz ennek jó vége
Új rekordot állítottam fel:Kál-Budapest,M3,104 km,13.7 L, benzin,3 dl olaj....32 perc
megyek tovább.
Vannak itt képek is,állítólag 200 motort számoltak össze.
mostanában nagyon rákaptam a kigyorsításkori keresztbe csapásra,nem lesz ennek jó vége
Új rekordot állítottam fel:Kál-Budapest,M3,104 km,13.7 L, benzin,3 dl olaj....32 perc
Fábi
ATI
Ábrus+né
Pupu+né
Gidáék
gab200gab200+né
csöviék
Gyuszko a Katival
bartokatosz+né