Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bovdenjavító a váci úton. A dunaplázától nem messze
http://www.bowdenszerviz.hu/bo...
Szép napot mindenkinek!
Nincs véletlenül valakinek eladó FZR 600 hoz GÁZBOWDEN KÁBELE?... enyém sajnos elszakadt...
Vagy ha esetleg ha tudtok ajánlani boltot, bontót azért is hálás lennék!
További szép napot!

Román a székelynek:
- Figyu, van pálinkám! 38 fokos!
Mire a székely:
- Lázad van öreg, nem pálinkád
a felénél abbahagytam mert nem bírom ááá
A sírvaröhögős ez: http://www.youtube.com/watch?f...!
sírvaröhögösenfetrengőssmile
http://youtu.be/FjeMDvCdrtc
reggelt
Na ez már jobban hangzik
egy dolog ami helyett ilyen lesz nem sokára
termignoni
De mi az a rakétaporszívó ott hátul?

ezekkel nem olyan a kanyarodás,mint egy zx-10el,r1-el,cbr-el,stb. azok maguktól fordulnak egy bizonyos szintig...egy ilyen gépet,rá be kell tenni a kanyarba,utána viszont sokkal gyorsabban fordul,nem beszélve a kigyorsításról...
én is még csak most tanulgatom
ó nájn
Estét
a ducati 2007-től kezdett olyan motorokat gyártani,ami aránylag erős(999)
az sv-ket se hasonlítsd hozzájuk...
ezek szinte pályamotorok az sp 1/2-vel együtt
ne hasonlítsd össze a kettőt:
ez 4000-től húz úgy,mint az fzr 8000-tól,8000-től úgy húz,hogy többször is leszabályzott,mert nem tudtam olyan gyorsan felváltani,mint ahogy elérte a max. fordulatot.
V2-ben a 140le olyan érzetre,mint a sor4-ben a 200le.
Próbálj ki egyet,akkor érezni fogod,miről bes élek
Nehogy azt mond nekem hogy ez is 8000-től kezd húzni mint 1 sornégy és 11000-en adja le a max teljesítményt mert az azért nem igaz 2002-ben a sornégyek 160-170 LE körül jártak , attol azért a V2-esek le voltak maradva 30 lóval,ha megnézed a mostaniakat / Ducati Ktm/ plussz 200 cm3 ,minusz 20 lóerő.
Azért vannak kivételek szakikám!
Nálumk is ilyen az idő!
Sanyiiiiiiii a KIRÁLY ! Rajtnál én nem mosolyogtam volna ha le kell futnom egy maratont ! ,
hát nekem is a frézin 7000től tol mint állat azaz az enyém a többiek csak hétvégi motorosok 3000felett nem járnak