Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most a nyár végén majdnem pereceltem egyet.
Y elágazásba mentem be a jobb oldali szárból. Viszont Pont ott állt Tibi a traktorjával a kereszteződésben az út szélén. Én meg enyhe ívűt kanyarodtam, de az első kerék pont az Y közepén lévő poros-kavicsos részre érkezett és megcsúszott. Alig mentem 30-40-el, ABS hiába lett volna csúszik ez azzal is. Dobbantottam egyet jobb lábbal, de majdnem barna lett a gatyó...
Azt hiszem engem már nem érint,túl hideg lesz motorozni.
Jövőhétvége fokozott közúti
http://www.origo.hu/itthon/201...
Most viszont indulás van Pécsre.
Akkor még egyenesen mentem, nem kezdtem el dönteni. Az is tény hogy az MZ-n ugyan esőmintás (estem is) gumi volt de tényleg nem egy 40-e Ft-os tapadókorong. (bár nedves fehéraszfalton kb az is megqrható)
Ennek hatásától (pedig régen volt) Sikondáról hazaindulva az esőben a faleveles-kanyargós őszi úton kb két kilót fogytam mire kiértem a 6-osra.
Indulás előtt amikor elmentünk tankolni, azon a ~két-három km-en a dombos-kanyargós úton úgy kellett magamra ordítani a sisakban hogy "JÓZSI DÖNTSD MÁR MEG AZT A KIB@SZOTT MOTORT mert szinte új gumik vannak rajta, NEM FOG KICSÚSZNI AZ ELEJE !"
A 6-osra kiérve már kezdtem megszokni hogyha nem feszegetem a határokat akkor tényleg tapad. Onnantól nem volt gond egészen itthon az M6 felüljáróig ahol a körforgalomban (kissé döntött) kis híjján sikerült pofára esni 20-szal.
Olvastam, hogy ha ívben húzod rá, akkor a mostani ABS is felteszi a kezét A BMW-nél azt mondták, ezt volt a legnehezebb megoldani (és nem is sikerült teljesen), ezért van a motor és autó széria ABS közt 15-20 év.
Ezt mindenki tudja, aki motorra ül (legalábbis tudnia kéne!)
Nem kell kapkodni Mindig látni kell a következő 3 mp-et, ez a lényeg, ezt kéne megtanulni.
Az ETZ-nél (vizes fehéraszfalton) nekem annyi volt hogy: fék közepesen meghúzva majd annyit ki tudtam mondani hogy "b@sszameg!" de mire a g-hez értem már csattantam is az aszfalton. (kb 30-cal volt,épp kanyarodtam volna be jobbra)
Szerintem meg azt mutatták be hogy mi történik ha vizes úton belekapsz az első fékbe mert mondjuk lefékeztek előtted. És sajnos valóban így néz ki a mutatvány.
Hát ja mert a motor darabokban.
Jóóó? a csávónak eszébe sincs megfogni a motort Megmondták neki, hogy húzzon-nyomjon egy blokkolót, és nehogy felengedje, csak dőljön szépen a tankra, és kapaszkodjon
Reklám.
Bár aláírom, hogy hasznos az ABS, autóban száraz úton is szoktam használni.
Hát hogy az istenbe ne pontosan az vándorbotos mezítlábas
És a lámpánál mit csinál ha meg is van pakolva biztos vicces lehet le fel ugrálni
Are you a passenger?
Szia! Mizujs a motorokkal?
Szasztok! Nagyon vagány a kis csávó
Basszus de jó ez a vidi!

Döbbenet.


Sziasztok!
Ha hiszed ,ha nem :Akkor egy 250-s púpos mz
de nem is arra találták ki 20al hegynek fölfelé vánszorogjanak
A Kékestetőt se bírták,egymás után álltak le az út szélére,igaz akkor még meleg volt.
reggelt