Hosszabb útra, főleg ha a hegyekbe mennétek két személlyel, ahhoz fel kéne táskázni/dobozolni, úgy meg már (hacsak nem pehelysúlyú a barátod/barátnőd) eléggé pörgetni és váltogatni kell a húzósabb emelkedőkön. (felmegy simán persze de amit az ezres váltás nélkül megold izomból, azt neked aktív kétkezi és bal lábmunkával kell kiváltanod )
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat... Amit így elmondtál róla azok alapján még jobban tetszik a gép...
Én igazából nem azért a 600-as mellet döntenék mert félek tőle csak úgy gondolom hogy nincs szükségem nagyobbra! Kis 400asal is lehet tekreni szépen ha el gurul a gyógyszer. De én autópályára nem szoktam menni mint amik youtubun vannak hogy mi a vége meg ilyenek! Közlekedésre használom ami egy jó hobbi is lett...
Én azért motorozok hogy éltessen és azért élek hogy motorozhassak :)
A boltos oldalon körülnéztem és valóban nem olyan vészes cuccok vannak hozzá.
A csere ezért is lenne mert a fogyasztása ha ésszel használom kb annyi mint a 400asé és az én motorom belpiacos és nem lesz fiatalabb.
Az enyém víz hűtéses az anno szempont volt. kicsit az olajosat meredeknek tartom bár mennek az úton szépen.
Az olajat én 6000km-n ként szigorúan cserélem.
10W40-es kell neki is? azt gondolom ha kicsit kopott akkor vastagabb... A full szintetikussal nincs baja?
Még egy kérdés ezért lehet ki fogtok nevetni de ez még karburátoros ugye?
No kidolgoztam neked:
Olyan dolgok érdekelnének, hogy alkatrészekkel mennyire van el látva a magyar motoros boltok?
-Igazából van hozzá minden kopó-fogyó cucc, a 4JH blokkos FZR 600 az alapja. (lényegében ugyanaz) Gyáriban (ugyan aranyáron mint mindegyikhez) van hozzá minden. (nézz szét a Biker-World oldalán infóért)
Mekkora a fogyasztása? ( Igen itt tudom, hogy használat függő) Mondjuk ha valaki írna egy extrémet hogy húzta rendesen meg amikor csak túrázgat 120körül vele.
-Ha szolid 90-110 körül mész folyamatosan akkor 5-5,5L körül elmegy két személlyel is. Tartós 140-160 körül 6L körül van és ha épp nem vagy normális akkor is megáll 8Lkörül.
Nekem nem a 200as tempó a lényeg.
-Később majd alakul az is. (nem kell tőle megijedni,nem olyan sokkal keményebb mint a 400-as RF bármennyire is erősebbnek tűnik papíron)
Van e esetleg valami "típus" hiba?
-Semmi komoly ami a többinél ne lenne. (fesszabályzó esetleg de ritka eset)
Mennyire megbízható motor?
-Ha nincs szétbarmolva akkor nagyon tartós, jó kis gép.
Hosszabb úton mennyire kényelmetlen?
-Attól függ hogy milyen magas vagy. Hasonló mint az RF.
Szélre mennyire érzékeny?
-Nem jobban mint a többi.
Mennyire szervíz igénye (olaj mennyiség a blokban)
-Hát nem egy lég-olajos Suzuki blokk az biztos, 3L kell bele. Szervizintervalluma használatfüggő 6-10e km között van. (szelephézagot pl:24e km-enként kell ellenőrizni)
Fékbetét árak esetleg...
-olyan 6-8e körül van ehhez is. (a fékje nagyon jó!)
Bár hogy egy széleskörűen tapasztalt és világlátott fórumtásamat idézzem: " Nem is értem hogy motorból hogy lehet nem ezrest venni."
Szeretnék kicsit érdeklődni a típus iránt.
YAMAHA YZF 600 R Thundercat 2002-es évjárat.
Én egy 400-as vasról szeretnék át nyergelni valamikor a közel jövőben valami kicsit nagyobb és kényelmesebb motorra. Nekem a fő cél 2 személy és a túrázás. Na meg persze az eltarthatósága a motornak.
A teljesítménye duplája az enyémnek így nem az a cél hogy megy e 200at v többet.
Olyan dolgok érdekelnének, hogy alkatrészekkel mennyire van el látva a magyar motoros boltok?
Mekkora a fogyasztása? ( Igen itt tudom, hogy használat függő) Mondjuk ha valaki írna egy extrémet hogy húzta rendesen meg amikor csak túrázgat 120körül vele.
Nekem nem a 200as tempó a lényeg.
Van e esetleg valami "típus" hiba?
Mennyire megbízható motor?
Hosszabb úton mennyire kényelmetlen?
Szélre mennyire érzékeny?
Mennyire szervíz igénye (olaj mennyiség a blokban)
Fékbetét árak esetleg...
Én egy elég öreg Suzuki-t szeretnék majd le cserélni. Amivel teljesen meg vagyok elégedve. Csak rá jöttem hogy a 2személyt nem szereti. Egyedül megyek vele akkor bőven elég lenne!
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AKI EL OLVASSA ÉS VÁLASZOL RÁ!
Én igazából nem azért a 600-as mellet döntenék mert félek tőle csak úgy gondolom hogy nincs szükségem nagyobbra! Kis 400asal is lehet tekreni szépen ha el gurul a gyógyszer. De én autópályára nem szoktam menni mint amik youtubun vannak hogy mi a vége meg ilyenek! Közlekedésre használom ami egy jó hobbi is lett...
Én azért motorozok hogy éltessen és azért élek hogy motorozhassak :)
A boltos oldalon körülnéztem és valóban nem olyan vészes cuccok vannak hozzá.
A csere ezért is lenne mert a fogyasztása ha ésszel használom kb annyi mint a 400asé és az én motorom belpiacos és nem lesz fiatalabb.
Az enyém víz hűtéses az anno szempont volt. kicsit az olajosat meredeknek tartom bár mennek az úton szépen.
Az olajat én 6000km-n ként szigorúan cserélem.
10W40-es kell neki is? azt gondolom ha kicsit kopott akkor vastagabb... A full szintetikussal nincs baja?
Még egy kérdés ezért lehet ki fogtok nevetni de ez még karburátoros ugye?
Olyan dolgok érdekelnének, hogy alkatrészekkel mennyire van el látva a magyar motoros boltok?
-Igazából van hozzá minden kopó-fogyó cucc, a 4JH blokkos FZR 600 az alapja. (lényegében ugyanaz) Gyáriban (ugyan aranyáron mint mindegyikhez) van hozzá minden. (nézz szét a Biker-World oldalán infóért)
Mekkora a fogyasztása? ( Igen itt tudom, hogy használat függő) Mondjuk ha valaki írna egy extrémet hogy húzta rendesen meg amikor csak túrázgat 120körül vele.
-Ha szolid 90-110 körül mész folyamatosan akkor 5-5,5L körül elmegy két személlyel is. Tartós 140-160 körül 6L körül van és ha épp nem vagy normális akkor is megáll 8Lkörül.
Nekem nem a 200as tempó a lényeg.
-Később majd alakul az is.
Van e esetleg valami "típus" hiba?
-Semmi komoly ami a többinél ne lenne. (fesszabályzó esetleg de ritka eset)
Mennyire megbízható motor?
-Ha nincs szétbarmolva akkor nagyon tartós, jó kis gép.
Hosszabb úton mennyire kényelmetlen?
-Attól függ hogy milyen magas vagy. Hasonló mint az RF.
Szélre mennyire érzékeny?
-Nem jobban mint a többi.
Mennyire szervíz igénye (olaj mennyiség a blokban)
-Hát nem egy lég-olajos Suzuki blokk az biztos, 3L kell bele. Szervizintervalluma használatfüggő 6-10e km között van. (szelephézagot pl:24e km-enként kell ellenőrizni)
Fékbetét árak esetleg...
-olyan 6-8e körül van ehhez is. (a fékje nagyon jó!)
Bár hogy egy széleskörűen tapasztalt és világlátott fórumtásamat idézzem: " Nem is értem hogy motorból hogy lehet nem ezrest venni."
Szóval nincs szabad reg
Köszönöm a linket!
hát egy darabig csak közelebb aztán ha megbízható a gép akkor ausztria meg ammerre visz az utam... Inkább hosszabb...
Szeretnék kicsit érdeklődni a típus iránt.
YAMAHA YZF 600 R Thundercat 2002-es évjárat.
Én egy 400-as vasról szeretnék át nyergelni valamikor a közel jövőben valami kicsit nagyobb és kényelmesebb motorra. Nekem a fő cél 2 személy és a túrázás. Na meg persze az eltarthatósága a motornak.
A teljesítménye duplája az enyémnek így nem az a cél hogy megy e 200at v többet.
Olyan dolgok érdekelnének, hogy alkatrészekkel mennyire van el látva a magyar motoros boltok?
Mekkora a fogyasztása? ( Igen itt tudom, hogy használat függő) Mondjuk ha valaki írna egy extrémet hogy húzta rendesen meg amikor csak túrázgat 120körül vele.
Nekem nem a 200as tempó a lényeg.
Van e esetleg valami "típus" hiba?
Mennyire megbízható motor?
Hosszabb úton mennyire kényelmetlen?
Szélre mennyire érzékeny?
Mennyire szervíz igénye (olaj mennyiség a blokban)
Fékbetét árak esetleg...
Én egy elég öreg Suzuki-t szeretnék majd le cserélni. Amivel teljesen meg vagyok elégedve. Csak rá jöttem hogy a 2személyt nem szereti. Egyedül megyek vele akkor bőven elég lenne!
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AKI EL OLVASSA ÉS VÁLASZOL RÁ!
ÜDV:Letsgo