nem merciszervízben csinálták,hanem családban,kalákában:-)
nem a szivattyú volt a ludas,hanem az a kurva M7-es:-)
csütörtökön este késelésben voltam a sötét zala felé,tartottam azt a 190-200.as tempót,Siófoknál a külső sáv nagyon szar,középtájt van egy kurva nagy úthiba,belementem,aztán ez volt az utolsó csepp,leült a futómű csontra...
két gömbben is átvolt szakadva a membrán,a gátlók hátul 40,elől 50%-osak voltak amúgy is..(a műszakin még 20%-al átmegy)...a két gömb került volna 100.000-be,a hátsó gátlóknak darabja 90000.-,de megalkudtam az egészre 400.000-ba
sajnos itt nem tudott volna segíteni,csak 2 lehetőség volt:
1.átalakítom simára(megvan 30000-ből)
2.rendelek gyári új alkatrészeket(5 nyomástároló,4 gátló-természetesen típus specifikus)
viszont életem legjobb autó futóműve van alattam az biztos(és a legdrágább is)
nem a szivattyú volt a ludas,hanem az a kurva M7-es:-)
csütörtökön este késelésben voltam a sötét zala felé,tartottam azt a 190-200.as tempót,Siófoknál a külső sáv nagyon szar,középtájt van egy kurva nagy úthiba,belementem,aztán ez volt az utolsó csepp,leült a futómű csontra...
két gömbben is átvolt szakadva a membrán,a gátlók hátul 40,elől 50%-osak voltak amúgy is..(a műszakin még 20%-al átmegy)...a két gömb került volna 100.000-be,a hátsó gátlóknak darabja 90000.-,de megalkudtam az egészre 400.000-ba
Persze tök hihető, hogy 5 nyomástároló meg a 4 gátló egyszerre elromlik
1.átalakítom simára(megvan 30000-ből)
2.rendelek gyári új alkatrészeket(5 nyomástároló,4 gátló-természetesen típus specifikus)
viszont életem legjobb autó futóműve van alattam az biztos(és a legdrágább is)
(nem röhög a rosszindulatú gecije