üdv.igen ha kicsit jobban forgatom akkor üzemel.vannak alapjárati gondokis.nemakar vissza álni normális fordulatra,megha alapjáraton odahuzom befulad.alapjárari csavaron mennyit szoktatok kitekerni?köszi.
Ebben az esetben úgy érted hogy 87-88-as FZR 1000 Genesishez keresel hézagoló betétet. (ez nem korong/lapka hanem betét)
Ilyen van az FZ 750 és a TDM 850-ben is. (így talán könnyebb lesz és igen, vagy 2500 Ft darabja gyáriban)
Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni,8 év után ujra akarok éleszteni egy literes fzr-t. Költséghatékony akarok lenni mert semmit nem tudok róla kellene 175 180 195 válas szelepálito lapka 2-2 darab mindenegyikből ha valaki tudna segiteni azt megköszönném az ujra horror árat mondtak.
Segitségeteket elöre is köszönöm.
Lehet, az ucsó szerelésnél beakadt az úszó, ütögesd meg csavarhúzó nyelével, mielőtt szétszeded. Én erre keresgélnék.
Ha nem porlasztó, akkor nagyobb is lehet a baj (beragadt szelep, kopott gyűrű, de inkább nem sorolom )
Kis szenvedés, indítgatás, járatás után kiveszed a gyertyát, ha lucskos és fekete, akkor szikra nincs, ha száraz és tiszta, akkor benzint nem kap.
Innen tovább aztán...
Mi nem teccik? Nem viccnek szántam, aki kicsit is ért hozzá, az látja, hogy ez egy Hummer H2, de lehet, hogy H3, vagyis semmi köze az eredeti HMMWV-hez, ami egy 3 tonnás katonai jármű. Az nem ment volna így össze, mint ez a GM terepjáró, ami csak a nevében Hummer, mert az egysejtű amerikaiak csak így veszik meg.
Ilyen van az FZ 750 és a TDM 850-ben is. (így talán könnyebb lesz és igen, vagy 2500 Ft darabja gyáriban)
Ha sokat szivatózol ez előfordul
Alapgázon forgassad ,vagy járassad pár percig,majd hallod ,hogy dolgozik
Majd este benézek.
Sziasztok.
link
Segitséget szeretnék kérni,8 év után ujra akarok éleszteni egy literes fzr-t. Költséghatékony akarok lenni mert semmit nem tudok róla kellene 175 180 195 válas szelepálito lapka 2-2 darab mindenegyikből ha valaki tudna segiteni azt megköszönném az ujra horror árat mondtak.
Segitségeteket elöre is köszönöm.
Ha nem porlasztó, akkor nagyobb is lehet a baj (beragadt szelep, kopott gyűrű, de inkább nem sorolom
Innen tovább aztán...