Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Soha nem próbáltam még ilyeneket. De nagyon bejön a formavilága.


Mizujs? Hogy vagy?
Olasz+kétütemű+sportmotor?!Nem nyerő párosítás,tapasztalatból mondom !Ameddig nem kell hozzányúlni(sajnos gyakran kell),addig nagyon jó,de utána borzalmas szívás lehet.
Ha fojtatlan verzió akkor 30 ló körül van benne,tehát ezzel is finoman kell bánni.Csukott powerrel gyengén húz,viszont nyitottnál nagyon meglódul,de akkor már csipegeti a benzint is.Feri bátyónak van hasonló olasz,Gilera MX1-es.
sziasztok
rotax 123-asokkal szerelték jórészüket, mint még nagyon sok ilyen köbös motort. krosszt, endúrót, túrát, sportot, choppert, mindent.
hasonló motorozni vele mint a Feribá és a Gyula féle MX1-essel, csak ott a súlypont miatt kezesebb. jó cuccok, én szerettem ilyennel
Nekem ezek tetszenek.

Sztem nagyon szép motorok,mondjuk nem sokat tudok róluk.
Ránézésre szép
Ezt nézegettem!Cagiva
nekem tetszik a PASO formája, és ha van pénz jót venni, vagy jóvá tenni, akkor nem rossz.
Ezt nézegetem a fiamnak...
nehéz
szegíny jószág 31 éve küzd, de most vége lesz Sanyi kitapossa a belit.
1ccerű. A két juk átmérőjének számtani középértéket kell akkor levonni

Vagy felütni a helyére 2 kilós kalapáccsal
Fogadjunk hogy fekete listán vagy,nem mernek új vasat tenni alád,mert minden busz szétmegy alattad. .
Valaki otthon van Cagiva frecciaba?
Na lépek vissza dolgozni.
31 éves. Maz hidas,harmonika ajtő. Hát nem kezdi ki a szél a mellemet a gyorsulástól.
Ma megkaptam a város legöregebb buszát. 1982-őta van pécsett.


Ma ezzel dolgozom. BPV 093
És ha nem etyforma a két juk? (mer felfúrták vagy mi)
Látom, küzdötök ezzel a méréssel mérjétek a tolómérő hátsó hegyével a a furat max. távolságát (külső széle) majd ebből 1x levonva a furat átmérő, és máris megvan tizedre a lyukközép távolsága.
Bocsi
Te mértél jól .
Valószinű másra koncentráltam :35mm a középpont
Ma lemérek egy párat,majd jelzem