Kollégám 1,2-es Corsájában (fehér két személyes Van változat) elszakadt a vezérműlánc.
Szétszedve kiderült hogy berágódtak a vezérműtengelyek csapágyai és mivel ez megszorult, egyszerűen eltépte a láncot.
Tele volt az egész blokk holt fekete olajsárral, ugyanígy nézett ki mint a cikkben a képen. A srác mikor megvette egyből olajcsere-szűrők meg minden ami ilyenkor kell, el is tudott menni vele talán 8-10e km-t amikor bekövetkezett a baj.
200e-lett a számla vége.
Egész jó. Mi ez?
Megjött a kabát.
A méret Japán XXL-es ami annyit jelent hogy az az európai L-esnek felel meg. Pont jó lett a méret és baromi jó cucc, állapotra szinte új.
A kartali csak XL-es így az kicsi lett volna.
A keverékcsavar itt fordítva működik mint a négyüteműnél.
Ha kifelé tekered több levegőt adsz neki, ha befelé akkor meg több benzint. A tiédnél nem tudom hogy mennyi a gyári érték de próbáld meg úgy, hogy addig tekered kifelé a keverékcsavart amíg emelkedik a fordulatszám, amikor elkezd csökkenni ott megállsz és betekersz fél vagy egy fordulatot. Ekkor állítsd be az alapjáratot és kb. ott lesz jó.
A súbertűt kezdésnek tedd középre majd menj vele és ott derül ki hogy hogy reagál a gázra.
Van itt egy tag a garázsudvarban,és Ő úgy járt a Renault egyterűvel,hogy második 30 ezres olajcsere után Sümegről autómentővek hozták haza a gépet.Elkezdett kopogni,csattogni,és oda lett a motor. Olajszint,vízszint rendben volt Nem tudom ment-e gariba a felújítás,de az lett belőle. Azért a privát véleményem az,hogy nem teljesen normális az az ember,aki egy olajjal lecsűe 30000km-ert.Hosszú távon biztos szívás a vége.
Szétszedve kiderült hogy berágódtak a vezérműtengelyek csapágyai és mivel ez megszorult, egyszerűen eltépte a láncot.
Tele volt az egész blokk holt fekete olajsárral, ugyanígy nézett ki mint a cikkben a képen. A srác mikor megvette egyből olajcsere-szűrők meg minden ami ilyenkor kell, el is tudott menni vele talán 8-10e km-t amikor bekövetkezett a baj.
200e-lett a számla vége.