Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó de meg lettem fenyegetve
Véletlen bezártam a macskát a fürdőbe és aszonta "aaanyuuuuu"
Már neked sem nagyon mert (ha kényszerből is) asszisztáltál ehhez az egészhez.
És aki nem tud motorozni de mer?

És nekem?
Többé már nem hiszek neked.
Andika:
Ez azért nem igy van.
Télen az nem mer motorozni, aki nem tud!
Ma voltam szintén Pesten --ráadásul elkaptam egy lezárást is.
Felment a hűtőviz, kb közép értékig ,de indulás után visszaállt a normálra.
Feri bácsi

Nyáron csak az motorozik aki télen nem mer
De nem ám . Az igazi motorozás:télen van.
Nyáron csak gurulnak.!
Most jöttünk a városból, Pesten 41°C-os levegőben kb 55ös aszfalton is faszán működött a 20W50es...
sejtettem
örülök, hogy megoldódik
-4°C az hidegnek számít?


Kérlek ne vedd kioktatásnak, nem annak szánom, csak látom hogy nem igazán vagy tisztában az értékek jelentésével. Hidegebb időben használunk alacsonyabb (a W mint Winter előtti szám értéke 10w-5w-0w) míg melegebb időben magasabb (15w-20w) hideg oldali viszkozitással (folyási tulajdonsággal) rendelkező olajat. A második szám a meleg oldali viszkozitás jellemzőit mutatja (w30-40-50-60). Persze ez mellett még számtalan összefüggés van ami befolyásolja az olaj hidegen és melegen való "viselkedését" (még a márkák között is, mivel a szabványok elég tág teret adnak egy termék besorolásához) ez a két viszonyszám csak iránymutatás az olaj tulajdonságaival kapcsolatban. (bővebb infót mindig az adott olaj gyártója által megadott adatlapon szoktam nézni, mint pl:kinematikai viszkozitás 40'C-on illetve 100'C-on, valamint a viszkozitásindex és teljesítményszint ami igazán számít)
A régebbi verzióban még +5'C volt a limit de későbbi kiadásban már módosították -5'C-ra. (volt némi fejlődés az olajiparban)
Te nem de mi igen -2fokba 200al az M0án mert éppen nem siettem sehová Itt nem csak nyári motorosok vannak.
Szia Andi, megoldódik a probléma, az egyik gyertyát beköpte az oil! a többieknek is kösz az infókat, sokat lehet itt tanulni
Hali
Mielőtt valahol belépsz, az illem kedvéért töltsd már ki azt a kib. ... adatlapot.
Minden új hozzászóló: AZ ILLEMRŐL NEM TUD SEMMIT!
Kösz ,hogy hozzászólsz ,de ez nem a te fórumod.
A tied :Ismeretlen hozzászólások! Keressd meg!
Segítek értelmezni a dokumentációt ha nem baj, mivel lehet hogy nem olvastad el az értékekhez tartozó pár soros leírást.
Tartós -5'C alatti hőmérséklettől (azaz hideg időben) +15'C közötti tartományban 10w30-as viszkozitású olaj, míg -5'C felett a 20w40-es specifikáció használandó.
Még véletlenül sem szeretnék vitatkozni, mivel az olajtéma vallási kérdés de mi itt sokan használunk 20w50-est mindenféle gond nélkül már évek óta.
Én is azt mondtam hogy persze lehet 10w40-nel is üzemelni, főleg annak aki télen is használja a vasat de én pl. csak tavasztól őszig mentem vele (1000 Geneis, jelenleg ádám szív vele ) és mondjuk a mai melegben Pesten a belvárosban araszolva nem hinném hogy belekötne a 20w50 az olajteknőbe. Ha meg ilyenkor is gond van Schwarzi gépével akkor az nem az olajtól van. (páran összetévesztik a 20w50-es specifikációt a gépzsírral)
Ádám annak ellenére hogy tudjuk hogy hülye, egész jó képeket szokott csinálni és itt ezen képen az én exfzrem látható nem éppen augusztusban 20w50-es olajjal szerelve.
Hozzátenném még bakos pistit is, bár szerintem mivel szezonja van, zsoltival felhőkarcolót építenek Kínában.
Háááát szo-szo, az előírással egy kicsit vitatkoznék... de higgy a szemednek.Télen igen.De akkor nem sűrűn hajtjuk ezt a vasat.
Üdv!
Nemhiába bízzák a profikra a bonyolultabb technikát.
A klímás-automata váltós Mercivel még valahogy elboldogul egy tejfelesszájú tini de egy széthullófélben levő kéziváltós veteránhoz már Expert Sándorra van szükség.
Most qrvára irigy vagyok.