CSÖVI!Néztem az új emailt és ez lenne a legideálisabb a műszercsoportba integráláshoz gondolom olyan 4000 ft-ban megállna ha igen akkor jöhet (kék színű!) ja és rosszul sejtem hogy akár vízhőfokot is lehetne vele méretni?
Nem ugyanilyet keres hanem 5 ajtóst.
Meg is értem mert átkozom a napot én is amikor a szedánt választottam.
Éreztem én hogy nem lesz jó és igazam is lett. (ott volt az a BMW kombi meg a zöld 406-os is hogy szakadnék meg )
Maga az autó jó, nagyon kényelmes, gázolajpárán el lehet vele járni, nincs vele semmi baj, azon kívül hogy 90Le-vel nem megy úgy ahogy én szeretném. (rövidesen beavatkozás következik)
Eddig kb. 5500 km-t mentünk, olajcsere, fék és hűtőfolyadék csere, szűrők, ablaktörlő lapátok, 2x kavics a szélvédőre, 4 használt nyári gumi acélfelnivel és nemrég ajtókárpitokat vettem hozzá. (a mostaniakon megnyúlt a textil és bántja a szemem)
Egyszer majd kelleni fog egy kuplungkinyomó csapágy mert alapjáraton hallom hogy zörög de akkor már cseréljük az egész kuplungot, ha már szét lesz szedve. (47e a komplett kuplungszett a bárdinál listaáron és nem, ebben nincs 2tömegű lendkerék)
Ha legközelebb vennék akkor 2,2-es HDI kombiban venném kizárólag automata váltóval.
Ez jó, de a xart már meg nem javítja (ahhoz gyenge), de az élettartamot megnöveli duplájára is esetleg.
Ez a kis cucc kb. 10-15 mp-enként lő az akksira egy 100-150A impulzust. Régi akksit (vagy xarakodót) is hasonlóan lehet regenerálni, de ott 250A impulzus van, és percenként 1000 kb. - ez azért más nagyságrend
Nekem van ilyen gépem, de sajna, nem lehet garantálni, hogy jó lesz az akksi, és a nagyobbak jobban regenerálhatók (ezek a 10Ah körüli kis akksik nem annyira)
ebben mlas lesz a szagértő. ő ilyen négyszögjel generátort már gyártott, ami visszafordítja a szulfátosodást, de persze csak akkor műxik ha más baja nincs az akkunak, pl. nem cellazárlatos.
Sziasztok!
Meg is értem mert átkozom a napot én is amikor a szedánt választottam.
Éreztem én hogy nem lesz jó és igazam is lett. (ott volt az a BMW kombi meg a zöld 406-os is hogy szakadnék meg
Maga az autó jó, nagyon kényelmes, gázolajpárán el lehet vele járni, nincs vele semmi baj, azon kívül hogy 90Le-vel nem megy úgy ahogy én szeretném. (rövidesen beavatkozás következik)
Eddig kb. 5500 km-t mentünk, olajcsere, fék és hűtőfolyadék csere, szűrők, ablaktörlő lapátok, 2x kavics a szélvédőre, 4 használt nyári gumi acélfelnivel és nemrég ajtókárpitokat vettem hozzá. (a mostaniakon megnyúlt a textil és bántja a szemem)
Egyszer majd kelleni fog egy kuplungkinyomó csapágy mert alapjáraton hallom hogy zörög de akkor már cseréljük az egész kuplungot, ha már szét lesz szedve. (47e a komplett kuplungszett a bárdinál listaáron és nem, ebben nincs 2tömegű lendkerék)
Ha legközelebb vennék akkor 2,2-es HDI kombiban venném kizárólag automata váltóval.
szalagkorlátnak ütközött. nyugodjon békében.
Ez a kis cucc kb. 10-15 mp-enként lő az akksira egy 100-150A impulzust. Régi akksit (vagy xarakodót) is hasonlóan lehet regenerálni, de ott 250A impulzus van, és percenként 1000 kb. - ez azért más nagyságrend
Nekem van ilyen gépem, de sajna, nem lehet garantálni, hogy jó lesz az akksi, és a nagyobbak jobban regenerálhatók (ezek a 10Ah körüli kis akksik nem annyira)
ja, hogy itt a tél, és nem indul? ilyen átlátszó hirdetést.
link
neked bevált a 4 kerekű masina?