A Frét is át akarom huzatni,mert már alul az ülés szélénél kezd szakadozott lenni. Nálunk a Pannon volánnál még van kárpitos műhely,majd megcsináltatom ott. Asszem van is ilyen,vagy hasonló ahyaguk. Oldala maradna a régi,és a teteje az lenne ilyen perforált anyagból. Még dob is a kinézetén.
Nagyon szép motorok! De a GTR nagyon megvigyázott darab lehet. Jó az ülés rajta,ilyet régen láttam. Nálunk egy időben csinálták ezt a perforált ülékárpitozást amivel a teteje van befedve.
Nah itthon ! Nagyon jó kis buli volt a bográcsozás. Kicsit változott a menü. Kakas pörkölt,vaddisznó pörkölt maradt,és jött még hozzá borz pörkölt. Azt egy vadász készítette el,hát isteni finom volt. Csináltunk hozzá köretnek apró nokedlit,és főtt tört krumplit káposzta salátával. Rengeteg süti,és innivaló is volt.
Főtengelyen van a ford.sz jeladó ahonnan felmegy a jel a gy.elektronikába (ECU) és abból megy ki a ford.jel a műszerhez.
A ford.sz mérő belsejében van egy potméter amivel állítható a műszer pontossága. (de szerintem hagyd a gányba)
Sziasztok! az fzr 250-400 honnan veszi a fordulat jelet? Amikor alapjáraton van a gép a mutató meg 3000-nél..... de az alapjárat az jó! Valakinek volt már ilyen? Menet közben is többet mutat.... Köszi a választ!
A ford.sz mérő belsejében van egy potméter amivel állítható a műszer pontossága. (de szerintem hagyd a gányba)