Csak arra vigyázz hogy a gyári csavarok nagyon puhák,könnyen szét lehet barmolni,én az enyémbe(már csak volt az enyém)kicseréltem imbusz fejű csavarokra,így ha ilyen probléma volt akkor már nem kellett leszednem az egész karbit
A tiéd nem pontosan ilyen de kb. ezt fogod benne találni. (nem kell félni tőle, majdnem olyan mint az MZ-é)
Ha hozzáférsz akkor leveszed a gyanús úszóházat és megmozgatod az úszót. Ezután aláteszel egy valamit amibe folyhat a benzin és ráadod a gyújtást hogy az AC nyomja a benzint és figyeled ahogy folyik a nafta.
2-3 mp után megnyomod az ujjaddal az úszót (mintha a benzin emelte volna fel) és figyeled hogy átenged-e. (nem kell erősen nyomni!)
Ha nem, akkor az jó lesz, ha igen akkor beavatkozásra van szükség.
Egy vékony dróttal kitolod az úszó tengelyét, majd leveszed a helyéről.
Látni fogod hogy van az úszó nyelvén (képen a jobb szélsőn) egy drót amivel egyben kihúzod a tűszelepet is a helyéről. Ennek a hegyét (gumiból van!) kell megnézni hogy ép-e, illetve hogy nincs-e alatta valami kosz. (gyújtás rá és öblít, mint az előbb)
Összeszerelés értelem szerűen fordítva. (úszóház csavarjait nem megtépni!)
Kicsit kiteszem a lábam aztán meg alig győzök visszaolvasni.
Látom már megint útjára indult a Magyar állam (politikusainak) támogatása.
A trafókábellel meg az van, hogy kihúztam én a trafókból a régi kábeleket, majd bele is tömködtem az újakat de baromi nehezen mentek bele.
Élek a gyanúval hogy hiába van belenyomva érzésre jól, nem megy rá teljesen a trafó elektródájára (az a tűszerű izé a lyukban) és így nem érintkezik tökéletesen, majd később meglazulva ívet húz belül és szétég a trafó. (láttam már ilyet, hol van már az MZ és társainak a szerelhető megoldása)
Amit ádám vett annak meg az volt a baja hogy el volt már öregedve a külső burkolata és mindenhova áthúzott. (meg abba is át lettek dugva a kábelek)
Szóval én azt terveztem hogy veszek rá két =custom]új trafót ami szerelhető és meg is oldottam a problémát. (továbbítottam is az elképzelést de csak költséghatékonyan lett megvalósítva a dolog)
Ha hozzáférsz akkor leveszed a gyanús úszóházat és megmozgatod az úszót. Ezután aláteszel egy valamit amibe folyhat a benzin és ráadod a gyújtást hogy az AC nyomja a benzint és figyeled ahogy folyik a nafta.
2-3 mp után megnyomod az ujjaddal az úszót (mintha a benzin emelte volna fel) és figyeled hogy átenged-e. (nem kell erősen nyomni!)
Ha nem, akkor az jó lesz, ha igen akkor beavatkozásra van szükség.
Egy vékony dróttal kitolod az úszó tengelyét, majd leveszed a helyéről.
Látni fogod hogy van az úszó nyelvén (képen a jobb szélsőn) egy drót amivel egyben kihúzod a tűszelepet is a helyéről. Ennek a hegyét (gumiból van!) kell megnézni hogy ép-e, illetve hogy nincs-e alatta valami kosz. (gyújtás rá és öblít, mint az előbb)
Összeszerelés értelem szerűen fordítva. (úszóház csavarjait nem megtépni!)
Úgyhogy szét kell szedni majd :( Én ahhoz már nem fogok hozzá egyedül, marad a hétvége. :/
Látom már megint útjára indult a Magyar állam (politikusainak) támogatása.
A trafókábellel meg az van, hogy kihúztam én a trafókból a régi kábeleket, majd bele is tömködtem az újakat de baromi nehezen mentek bele.
Élek a gyanúval hogy hiába van belenyomva érzésre jól, nem megy rá teljesen a trafó elektródájára (az a tűszerű izé a lyukban) és így nem érintkezik tökéletesen, majd később meglazulva ívet húz belül és szétég a trafó. (láttam már ilyet, hol van már az MZ és társainak a szerelhető megoldása)
Amit ádám vett annak meg az volt a baja hogy el volt már öregedve a külső burkolata és mindenhova áthúzott. (meg abba is át lettek dugva a kábelek)
Szóval én azt terveztem hogy veszek rá két =custom]új trafót ami szerelhető és meg is oldottam a problémát. (továbbítottam is az elképzelést de csak költséghatékonyan lett megvalósítva a dolog)
"ne" ez tényleg lemaradt,szegény Zobika