Volt, csak nem a megfelelő emberre bíztam a kivitelezést és el lett qrva. (ronda lett)
Azután lett egy dobos. (onnan tudom hogy az egy SV dob fogja vissza a teljesítményét, mert amikor kettő volt rajta akkor még úgy ment mint az eredetivel)
Ja, és a TR1 nem kardános hanem ugyanúgy tokozott láncos mint az MZ-k.
(de ez teljesen zárt és olaj van hátul az aljában, abban fut a lánc, 80-100e km-is kibír a cseréig )
Azért annyira nem jó.
Az önindítója eléggé alul méretezett a blokkhoz és állandó orosz rulett hogy beindul-e. (ezzel is volt elég sz&rakodás de a végére úgy ahogy jó lett)
Maga a gép eléggé örök életű és menni jó vele.
Ez nagyon sok mindentől függ.
Egyszer már jósoltam olyat hogy látok még a nagyjából rendbe szedett blokkban kb. 20e km-t, aztán utána vszeg bele kell nyúlni rendesen és felújítani de 4-5 évig el lehet még járkálni vele.
Aztán a kis kamikaze 1,5 év alatt belenyomott ~35e km-t és a blokk még mindig üzemképes.
Pupi blokkjában 101e km van és nem kimondottan kímélő üzemmódban és csak a szétrúgott váltó miatt lett szétszedve a blokk. (bár azokban még volt anyag )
Ha nem gyilkolod akkor nagyon sokáig elmennek.
Viszont egy újabb modell kétségtelenül meg tudja könnyíteni az ember életét, így meggondolandó hogy rákölts-e ennyit. (jaszi is megvette a Z750-et, zsolti a ZX12-t és azóta már nem is hallunk róluk )
Kitoltam hogy csak elindítom hideg indulás és egyenletes járás ellenőrzésre de aztán olyan szép egyenletesen járt hogy kénytelen voltam menet közben is ellenőrizni.
Ahhoz meg fel kell öltözni, ki kell nyitni a nagykaput, ha meg már ennyire előrehaladtak a dolgok akkor elvittem megtankolni. (ugyanis holnap reggel ha nem esik akkor együtt megyünk dolgozni )
Azután lett egy dobos. (onnan tudom hogy az egy SV dob fogja vissza a teljesítményét, mert amikor kettő volt rajta akkor még úgy ment mint az eredetivel)
(de ez teljesen zárt és olaj van hátul az aljában, abban fut a lánc, 80-100e km-is kibír a cseréig
Az önindítója eléggé alul méretezett a blokkhoz és állandó orosz rulett hogy beindul-e. (ezzel is volt elég sz&rakodás de a végére úgy ahogy jó lett)
Maga a gép eléggé örök életű és menni jó vele.
Az pontilyen volt. (f&sz voltam hogy nem vettem meg, 150-ért ideadta volna)
Egyszer már jósoltam olyat hogy látok még a nagyjából rendbe szedett blokkban kb. 20e km-t, aztán utána vszeg bele kell nyúlni rendesen és felújítani de 4-5 évig el lehet még járkálni vele.
Aztán a kis kamikaze 1,5 év alatt belenyomott ~35e km-t és a blokk még mindig üzemképes.
Pupi blokkjában 101e km van és nem kimondottan kímélő üzemmódban és csak a szétrúgott váltó miatt lett szétszedve a blokk. (bár azokban még volt anyag
Ha nem gyilkolod akkor nagyon sokáig elmennek.
Viszont egy újabb modell kétségtelenül meg tudja könnyíteni az ember életét, így meggondolandó hogy rákölts-e ennyit. (jaszi is megvette a Z750-et, zsolti a ZX12-t és azóta már nem is hallunk róluk
Ahhoz meg fel kell öltözni, ki kell nyitni a nagykaput, ha meg már ennyire előrehaladtak a dolgok akkor elvittem megtankolni. (ugyanis holnap reggel ha nem esik akkor együtt megyünk dolgozni