Üdv srácok,én nem vagyok chopper barát,de ez tetszik,egy ilyet vennék.Sajna itthon nem árulják,az F6B-van helyette,de az ronda. http://youtu.be/qd983V9P6Cc
Nekem ilyen épp eljut a tudatomig mire megtörténik volt a gyalogos elütése. Megláttam, hogy villan valami, talán a gázt még elengedtem, és már csak a hatalmas ütést éreztem, aztán a csúszást a durva aszfalton, miközben hallottam a motor karistolását távolodni.
Ezt a membránt berakva rájöttem hogy miért olyan "körberágcsált" a széle némelyiknek. (neked is van egy olyan)
Annak ellenére hogy bekentem glicerinnek a membránokat amik nálad vannak amikor annak idején elraktam őket, egy kicsit összement ez az ép is és nagyon kellett figyelni hogy a horonyban legyen a széle amikor ráteszem a fedelet.
Amikor úgy teszik fel hogy nincs a helyén, akkor az állandó fel-le mozgástól át ugyan nem szakad de körbereped a membrán széle és ilyen lesz. (sanyáéban is van három)
Viszont amit küldtél az egész puha maradt ahhoz képest hogy csak pár hónapnyi téli állás után milyenek szoktak lenni. (szóval glicerin vagy szilikon )
Az a durva hogy 2:53-nál engedi el a gázt és nyúl a fékhez (szemre még van távolság "bőven") azaz ott esett le neki hogy 'húb&zmeg' és 2:54-nél meg már ott is van mint a képen.
Ebből látszik hogy ilyen tempónál már mennyire nincs idő tenni semmi hasznosat.
Persze jó lenne ráállni a hátsó fékre és a bal oldalára fektetni a gépet majd reménykedni hogy a földön csúszva nem találok telibe semmi stabil és kemény tereptárgyat de itt még felfogni sem volt idő hogy már nincs beleszólás a dolgok menetébe, nemhogy tenni bármit.
A szerencsétlen srác talán ha 10 mérföldet lassult a becsapódásig.
Én kétszer szálltam el úgy rendesen, egyszer az MZ-vel (~70-80-nál kellett elfektetni a kanyarban mert jött a kilapozott vizesárok, a motor odaért, én nem ) egyszer meg az FZR-rel (esőben 50-ről fékezve majd látva hogy nem állok meg, jobbra elkerülve az álló passatot a füves útpadkán belerombolva a vihar által kidöntött fa koronájába) de mind a kétszer sokkal lassabb tempónál, így úgy ahogy volt még beleszólásom a dolgokba és szerencsémre nem lett komolyabb baj.
Függetlenül attól hogy ki mennyire volt hibás, nagyon tragikus ez minden érintettnek.
http://youtu.be/qd983V9P6Cc
A BMW fiat embléma alatt törésteszteli a legújabb modelljeit.
Annak ellenére hogy bekentem glicerinnek a membránokat amik nálad vannak amikor annak idején elraktam őket, egy kicsit összement ez az ép is és nagyon kellett figyelni hogy a horonyban legyen a széle amikor ráteszem a fedelet.
Amikor úgy teszik fel hogy nincs a helyén, akkor az állandó fel-le mozgástól át ugyan nem szakad de körbereped a membrán széle és ilyen lesz. (sanyáéban is van három)
Viszont amit küldtél az egész puha maradt ahhoz képest hogy csak pár hónapnyi téli állás után milyenek szoktak lenni. (szóval glicerin vagy szilikon
Ebből látszik hogy ilyen tempónál már mennyire nincs idő tenni semmi hasznosat.
Persze jó lenne ráállni a hátsó fékre és a bal oldalára fektetni a gépet majd reménykedni hogy a földön csúszva nem találok telibe semmi stabil és kemény tereptárgyat de itt még felfogni sem volt idő hogy már nincs beleszólás a dolgok menetébe, nemhogy tenni bármit.
A szerencsétlen srác talán ha 10 mérföldet lassult a becsapódásig.
Én kétszer szálltam el úgy rendesen, egyszer az MZ-vel (~70-80-nál kellett elfektetni a kanyarban mert jött a kilapozott vizesárok, a motor odaért, én nem
Függetlenül attól hogy ki mennyire volt hibás, nagyon tragikus ez minden érintettnek.