Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó munkát!Ábrussal mi van nem tudod?Nem látom a fórumon egy ideje.
Mindjárt megyek dolgozni,letudom a második felét a mai adagnak.
Jó reggelt!
Pupumaci,felraktad már a 9.3-at?
Az a injektor egy szelep,van benne egy tekercs,arra rá kérne mérned multiméterrel.Ha szakadást mérsz,vagy kisebb értéket a többitől,akkor hibás,csere.
jó reggelt! köszönöm a segitsèget
Annyit még pontosítok,imbuszfejű csavar volt,3-as fúróval lett átfúrva,ez elég a bowden huzalnak,az imbusz fejrész meg 5-ös fúróval lett felfúrva,ide megy bele a bowden külső vége.
Egy kicsivel hosszabb hatos csavart kifúrattam esztergályossal,muszáj hogy középen legyen a furat,aztán fűrésszel egyik o ldalán hosszában felfűrészeltem.
Az gáz.
Igen. Hónapok óta csak gázzal járok emiatt.
Értem. Gázzal megy gondolom mert az kikerüli a spricnit....
űrhajó.
nem megy egy henger.
nincs befecskendezés.
most injektort cserélek (egyiket a másikkal)
majd újabb hibakód olvasás
ha vándorolt a hiba, injektor hiba lesz
És mi lesz belőle?
Sziasztok!
Fabia folytószelep és injektor sor.
Sziasztok
A régi féktárcsám annyira volt sík mint egy boronatárcsa...
gyula te hogy csináltad a hosszabb feszítőt?
szia feribácsi! eddig úgy nèz ki a dolog,hogy pèntek dèlután járunk felètek! Sajnos mèg nem jutottam el a javitásig ezèrt mèg aktuális a dolog ès előre is köszönöm a segitsèget!
Á,csak volt egy kolégám,hat éve elhunyt,isten nyugosztalja,az volt karbantartó műszerész a Mahartnál,a Malévnál,és a Mávnál is.(!)Négy évig hajózott az óceánokon,mondott néhány érdekes dolgot.Ahetvenes évek elején volt egy Malév baleset asszem Berlinben.Hivatalosan ma sincs magyarázat miért zuhant le leszállás kozben az IL18-as,de Attila tudta.A szárnyak el voltak jegesedve,mert a fűtőbetétek nem működtek,és a rosszabb légáramlás miatt kicsi volt felhajtó erő,a gép átesett. Arra már nem emlékszem hogy a fűtés volt hibás,vagy csak elfelejtették bekapcsolni,de ezt ne firtassuk,nem akarom a pilótákra fogni.
Nekem nem kellett szerszám a feszítéshez,egy nagy kerek kontra anya volt,azt kézzel fel tudtam lazítani,a feszítőt is tudtam ekerni kézzel.
Viszont nekem is gond volt,hogy az utángyártott bowden picit hosszabb a Yaminál,és a szűz bowden is alapból szitne teljesen elhasználta a feszítő teljes hosszát,így később ,amikor már nem tudtam feszíteni,egy hosszabb csavarból kellett csinálnom feszítőt.
Gyula bammeg Te mindig tudsz újat mutatni
Mivel nincs akkora mérleg amivel egy teszem azt háromszáz méteres,százezer tonnás hajót lemérnél,és valószínű akkora medence sem hogy a vízkiszorírását lemérd,ezért a hajók köbtartalmát számolják át tonnára.A bruttó regiszter tonna a hajó teljes köbtartalmát jelenti,raktér,folyosók,gépház,és a legénységi szállások is.Ezt a terhelést a hajónak bírnia kell,de ezt túllépni nem szabad.
Szép napot mindenkinek


Robesz!
jelezzzétek ha erre jártok
A kuplung beállitást segitettem volna /vagy segitem,ha még aktuális
az Én duplakukacosom 240et csak hásíttya