Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ment is mail
bittearnold@yahoo.com
emil elég
Emailcimet vagy telószámot adjak?
Nyugodtan.
Kellene egy kis segítség, a román rendszámokkal kapcsolatban. Privátban zaklathatlak?
emre, lenne hozzád pár kérdésem....
hogyan lehet átalakítani az FZ hátulját? Pontosabban szeretnék bele szélesebb kereket, és érdekelne hogy hogyan és miből lehet megvalósítani
Dehogy néptelen,míg bowdent cseréltem vagy száz kamion meg traktor ment el mellettem.Visszafelé Szolnok felé jöttem,az gyorsabb.
Sportgépeknél csak azt jelöli hol kell kettesbe váltani
Gyula, a 60 csak ajánlás
Az út tökéletesen néptelen
Na heló srácok,Gyuszkó is hazaért.Reggel volt egy kis eső Karcagon,de nem volt vészes.Mlasnak üzenem,amit javasolt útvonalat,az nem jött be,végig 60-as tábla volt.Odafele elszakadt a kuplung bowden,ezért volt egy kis késésem.
ja bocsi minden cucc 400 és 400 exup é
A karbisor 1000-esé?
hali egy pár cucc ha kel valakinek írjon meg egyedünk :)
Irány a kisház.
Be hát. Univerzális.
Teccik BMW-be is be lehet szerelni?
Ja,és Ábrus kikormolta a gépet,ment vele 240-nel is,és jól meg is lett huzatva,ennek ellenére annyi a motorolaj benne mint volt is.

És csak mellékesen mondom,hogy a kipufogó vége sem kormos. Pedig most meg lett hajtva.

Igaz nem álltalam.
Igen. Jól nez ki mi!?
Te Sanyi, ez valami kispolszki lámpa benne?
Még a tankpadot kéne valahogy visszaragasztani,mert elengedte a ragasztó.

Ez legyen a legnagyobb Baja!
Nehogy egy is lemaradjon.
Hazajött a Frézikém.

Ábrus nagyon ügyes volt,nem szivárog semmilyen folyadék,tök jól indul,és megy mint a megveszekedett. Egy alapos fürdetés ráfért,most megint régi fényében pompázik a motor.


Ábrus barátom nem győzök hálákodni,1000 köszönet a munkádért.