Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam a kulcslyukon jött be a hideg.
Itt nyüzsi? Áhh...mindegy.
Egész jó kis mérő! Az érték meg elég durva.
Nekem kb. 12000 méter de néha elmegyünk mi is megnézni.
Nekem légvonalban kb. 1200 méter - de azért tegnap kocsival mentem ki megnézni
Én is... ez tennap reggeli. Na mentem, megen nincs itt nyüzsi.
Tök jó hogy nektek van ott olyan. (nekünk Duna van)
Persze, az szigeteletlen hullámpala tető egyrétegű üvegezett ablakkal és elég sok réssel a falon. (csoda is lenne ha melegebb lenne benne mint kint)
Ahol a pözsó áll az beton lapostető szigetelés nélkül, ablak nincs, a fal pedig sima salakblokk, a garázsajtó alatt pedig itt-ott rések vannak és jön be a hideg.
Ahol a virágok vannak ott kb. ugyanez van, de nagyobb a légtér + egyrétegű üveg a vékony lemezajtón. Itt a kazán és az olajradiátor most is +8-10°C körül tartja a légteret.
Szóval erőteljes szigetelés lesz mindenhol. (falak+mennyezet és normális nyílászárók)
Nem, csak fázom és szeretem tudni hogy miért.
Tegnapi, épp naplemente utáni pikcsőr a befagyott Tiszáról.
Akkor a műhelynél lesz tennivaló... min. egy jó tető. És ha egy légtér lesz, akkor a kazánod elintézi az egészet, hogy ne legyen 0 alatt.
Meteorológiai állomást üzemelsz?
Reggeli mérés 05:20-kor:
-kint: -8°C
-pözsónál: -4°C
-műhelyben: -7°C
-nappaliban: +23°C
2017 van. Nem múzeumot akar nyitni, hanem közlekedni vele.
-10
?
hurrá melegszik -11
csakis kilencvenes évek közepén tervezett szívó benzin
cb500x elférne újként. biztosan nagyon praktikus mindennapi járgány lenne.
Jelenlegi mérés:
-kint: -11°C (olcsó kerek spirálcsöves hőmérő az ablakban)
-pözsónál: -3°C (a leg pengébb cucc, -37 / +52°C ipari higanyos)
-műhelyben: -7°C ( sima alkoholos szobai hőmérő -10°C-ig)
Reggel megint megnézem, este ha megjövök beírom.
Jól emlékszel, ez így van. (nem volt gy.k sem)
Itt a "villamos rendszere gy.k nincs / igénytelen tahó" arra vonatkozik aki levagdalta szinte az összes vezetéket (a lámpához két kék TÖMÖR réz vezeték van bekötve) a kormánykapcsolóról tőben lecsípték az összes (3) vezetékeket.
Amikor én Simsonoztam, az 51N-ben (kizárólag kékben) nem volt se index, se akku, sőt sztem még gyújtás kapcsoló se (erre nem emléxem pontosan) A "B"-ben voltak ezek, azokat lehetett rendszámozni is.
-10