Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(már ezekhez is lassan flottamenedzser kell hogy melyiknek mikor van biztosítási évforduló, vagy épp mikor kinek kell műszakira menni)
Még egy fenntartott hely van a garázsban, annál többet (5 motor+a pözsó) nem vállalok.
Már most is eléggé szűkösen vagyunk, a Simson már csak az udvaron kapott helyet. (bár az úgysem marad sokáig)
Addig nem nyugszol amíg egy talpalatnyi helyed se lesz a garázsban mint nekem?
Pedig bíztam benne hogy addig carakocc amíg a végén én veszem meg.
Már kifizettem a motort ott van a pénz valahol Svájcban a haverom nagybátyjánál elvileg
Holnap megyünk pestre putyin komámmal, remélem, intézik a lezárást meg a parkoló helyet
Még nem.
Sikerült másnapra feltölteni és nyári sérót csinálni. (kicsit hosszabbra gondoltam, de visszatenni már nem lehet. Na nem baj, gyorsan megnő)
Csövi még óvatosabb, addig nem ad pénzt semmiért, még oda nem viszik a kapuja elé
Vettél hajnyírót?
Ők még mindig nem jutottak el oda amit mi már régóta tudunk? A munkával vigyázni kell, nehogy a közelébe kerüljön az ember mert még túlzásokba esik.
http://index.hu/tudomany/til/2...
Szerintem padlóra inkább az tette hogy csak sikerült őt is átqrni, nem is annyira a lé fáj. (bár az sem kevés)
Tanulságnak meg most is ott van hogy nem személyesen intézve biztosan átqrnak. (csövi alaposan körbe is járja a svájci vásárlást )
jóóóóó... bár kicsit fura, hogy egy bevallottan neppert (8-10 autó/év) ennyire padlóra tesz 4000 ejró persze sok lé, de aki milliós tételekkel jácc, az tudja, hogy nem mindig csak jön, néha megy is - bele van számolva. Így olvasva, valóság alapú, de kiszínezett sztorinak tűnik, de tanulságos.
Biztos meleg helyen van a kompresszor és van benne pára lecsapató. Akkor azzal fényezni is lehetne ott gyorsba...
OMV kúton van s.levegő ilyenkor is legalábbis kicsiny falunkban.
Hogyne lenne olyan. Van defektmentes és van defektes.
Örülök, hogy már nem defektmentes (olyan nem is létezik, max. defektTŰRŐ ) Abba is kell levegő, ha anélkül mész pár km-t, akkor qka - nem lehet visszafújni, befoltozni. Qrvajól hangzik, hogy nem kell útközben megállnod, fújnod, cserélned, mész a gumishoz, oszt' jónapot. Csak az nincs kihangsúlyozva, hogy 30-35 lesz a kess
Nesze neked defektmentes gumiabroncs kellett neked átvariálni. Levegő ilyenkor sehol nincs a kutaknál itt se árulnak néztem multkor én is akartam pumpálni.
Jók az utak, lehet autózni nekem is most kellett átmennem a 26 km-re lévő városba. Elindultam. Városhatárnál elkezdett szemetelni valami, sebaj, letörlöm. Hát a spricni be van fagyva, vagy valami, nem fúj. Teszkós téli cuicc van pedig benne. Mindegy, mentem 60-al, mertnem láttam semmit, mikor jöttek szembe, a szórt fény-sáros üveg pároson át.
Na odaértünk, utas ki, én elindultam a városba, volt egy szűk órám. Erre kiírja komputer, hogy keréknyomás low. Félreállok, nézem, JH szemmel láthatóan laposabb. Faxa. Bemegyek MOL kútra, nézem, "levegő üzemképtelen" tábla. Q anyád, gondoltam, elmentem 2 km-el arrébb, ott is tudtam 1 kutat. Ott is el van bólyázva. Bemegyek, kérdés, erre "áááá, sehol nincs ilyenkor, mert lefagy a kompreszzor, menjek gumishoz" ja, fél7kor... na, végső 2ségbe esésembe eszembe jutott, hogy mintha múlt hónapban átraktam volna a kompresszort a Suzukiból. Megnéztem, és télleg, ott figyelt Eset megoldva (persze míg pumpáltam, áztam végig)
Elindulás haza, eső eláll, de szerencsére mér leázott az út, láttam jönni sima törléssel. Hogy mé nem sprickol, ki tudja, majd holnap megnézem.

Ui: induláskor mondtam, semmi kedvem menni, menjen busszal, de aztán mégis elvittem... hát az előérzetem nem csalt orális út volt
Jelenleg itt esik a hó úgy látom még rúg rajtunk egy jó nagyot a tél aztán hétvégén 10 fok lesz és hajrá!
Rajta vagyok az ügyön informálódok minden irányból.

http://forum.index.hu/Article/...
Lassan kéne menni azért a svájci exupért, nem?
http://youtu.be/9i4Vr17RNFw
Inkább úgy mondanám hogy elkanyarodtál balra a "kereszteződésben", csak elfelejtettél indexelni.