Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TPS szenzor. Még ha a diagnosztikában jónak is tűnik az értékei alapján (18tól - 97) a kis rohadék képes rá főleg melegen!
CSeréld ki pl tourmax gyártmányra és ennyi.
Sziasztok! 99-es R1-hez gyári kipufogója van esetleg valakinek eladó?
Év utolsó mosása!
Gyújtótrafó (k) elsö körben.
Nagylelkű vagy nemfogadhatom el.
Gondoltam, volt valakinek hasonló problémája, és tudna segíteni mi lehet. Három szerelövel beszéltem. De a válaszuk: nemtudom.
Adok érte 100000. Gond megoldva
Milyen segitsegre szamitasz?
Elmeleti, fizikai, szerszam, raolvasas, távgyógy?
R1 2004.fé óra húsz perc motorozás után, el megy az alapjárat, rángat, kapkod, motorozhatatlan. Ha tudna valaki segíteni megköszöném.
Néztem már az ebayt. Teljesen irreális áron vannak + elsősorban jó lenne magyar papíros...
Sziasztok! 99-es R1-hez keresek papírozható vázat!
Üdv
Tudja valaki esetleg hogy a 2KS-85800-00 ccu kompatibilis e 2018as rn49 el? Vagy csak a 32vel
Ohhh, köszi.
Eszembe sem jutott, 🤗
Tudnátok kormány csapágy méretet írni , 2001 körüli.
Fordított telós , r1,r6, fz, u.az lehet?
Köszi
Ugyan nem követtem pontosan ennek az 1000 blokknak az evolucióját, de az elödök nem voltak számomra a megbizhatóság példaképei. Az FZR 1000-ben (92`?) - ben szintén váltót cseréltem a barátomnak (90-es évek második fele), majd a YZF1000-es (97-98`?) meg ette az olaja liter szám (300 km -en egy liter). Nem volt benne 40 ezer km. Henger dugosor csere javított a helyzeten. A 20 szelep egy 20+ éves motornál nem elöny szerintem...Aztán még volt egy köröm egy FZ1-el (2005?) Abban hengerfej, vez tengely csere volt 38 ezer környékén...monduj ezt inkább a szakszervizben karbulálták el...mert ilyen kokszosodást még egy 2 ütemünél sem láttam mint ami annak az égésteréböl leválasztottam...

Ha egy váltó elkezdi szorni a fokozatot, ott elég gyors amortizáció jöhet létre. A leválló spém a kényszerkenéssel sok érzékeny siklócsapagyhoz eljuthat, mielött fennakad a szüröben. A váltót ki lehet cserélni, de ...

Persze én csak technikai szempotok alapján véleményeztem, beleszámítva, hogy 20 éves motornál föleg hogy egy kihegyezett technika (nem egy csopper) túl sok kiméletességre nem lehet számítani a használat során.
Ìgy elsöre a föfékhengert támadnám meg, ha valóban mindent jól lelégtelenítettek. Karmantyúkat kell megnézni, a membrán a folyadék felett, meg az az feletti kupakot, hogy engedi -e a membrán szellözni. Vagyis mikor a föfékhenger dugattyúját benyomod a membrán utána megy a csökkenö folyadékszintnek, de ha membrán felsö fele nem tud szellözni a felettö levö fedél furatán, hasításán, akkor nem fog tudni utána menni a folyadéknak.
Az enyémben is váltócsere volt, dobálta a 2.-at. Generátor szeret még leégni.
Sziasztok. 2004 es r1 el van problémám. A féket minden motorozás után légteleniteni kell. Fém fékcső, féknyergek felújitva, brembo főfékmunkahenger. Valakinek ötlete?
Mintha egy régi Superbike-os motorbontós cikkben olvastam volna azt, hogy a 02-03-as R1-hez már nincs bontott váltó. Mintha valami gond lenne a második fokozattal.
De lehet rosszul emlékszem.
Kimondottan semmi extrát
😂